اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ملت قدردان زحمات بسیج است/ دشمن با فریب تعدادی جوان کار به جایی نمی‌برد

امام جمعه گلستان گفت: ملت قدردان زحمات بسیج است و دشمن با فریب تعدادی جوان کار به جایی نمی‌برد.

ملت قدردان زحمات بسیج است/ دشمن با فریب تعدادی جوان کار به جایی نمی‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه گلستان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در محل مصلی گلستان با حضور پرشور اقشار مختلف برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی و از شاهکارهای امام عزیز و مجموعه ای از انسانهای مؤمن، مخلص، مجاهد و بی ادعاست که تمام هم و غم آنان خدمت به اسلام و مردم است.

حجت الاسلام نورپور افزود: بسیج شجره طیبه ای تنومند، ریشه دار، مبارک و تاثیرگذار  است،که میوه های آن اقتدار، امنیت، پیشرفت و آبادانی کشور است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، تاکیدکرد: خدمات بسیج در هشت سال دفاع مقدس، در دوران سازندگی در حوادث غیر مترقبه، سیل، زلزله، بیماری کرونا، در دفع فتنه ها و... را ملت قدرشناس فراموش نخواهند کرد اگر این مجموعه مبارک یعنی بسیج نبود، نظام اسلامی این همه پیشرفت نمی کرد.

امام جمعه گلستان با بیان سخنی از امام راحل(ره)که فرمود افتخارم این است که خود بسیجی ام،گفت: انقلاب اسلامی بینی بعضی از دشمنان را به خاک مالیده و آنها چون از انقلاب و شما ملت رشید، سیلی و ضربه خورده اند، عصبانی اند، زیرا با تشکیل انقلاب اسلامی حکومت 2500 ساله پادشاهی در هم شکسته شد، منافع آمریکا به خطر افتاد، 40 هزار مستشار آمریکایی اخراج شد.

خطیب نمازجمعه گلستان ادامه داد: در سایه این انقلاب، ایران توانسته پنجه در پنجه قدرتهای استکباری انداخته و آنها را به چالش کشیده است، انقلاب اسلامی به رهبری امام بت شکن، بت شرق و غرب، بت استکبار، بت استعمار، بت عقب ماندگی، بت تحقیر و استبداد و وابستگی را در هم شکست.

وی با بیان اینکه بت پرستان و مستکبران مات و مبهوت مانده اند، بنابراین عصبانی  اند و معلوم است توطئه می کنند و راحت نمی نشینند، تصریح کرد: دشمنان و ایادی استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هر چه خواستند و توانستند و برایشان مقدور بود، علیه این نظام شیطنت کردند، 8 سال جنگ نابرابر را بر ما تحمیل و از گروههای برانداز حمایت کردند، ارعاب، تهدید، تحریم های ظالمانه، صدور قطعنامه و... اما وقتی دیدند، تحریم جواب نمی دهد رفتند سراغ اراذل و اوباش و آشوبگران اجاره ای و قصد ضربه زدن به این نظام و انقلاب را دارند.

ححت الاسلام نورپور تاکید کرد: امروز جبهه دشمن در برابر جبهه حق و حقیقت و جبهه انقلاب و مردم یک آرایش جنگی تمام عیار به خود گرفته و ما در یک تقابل آشکار هستیم، آنها می خواهند جامعه ما امنیت، استقلال، آزادی، ثبات و پیشرفت نداشته باشد، آنها می خواهند جامعه و مردم عزیزما، از دین و دیانت جدا شوند و جوانان ما، لباس حیاء، عفت و غیرت را کنار بگذارد، آنها می خواهند ایران به دوران اسارت و بردگی برگردد و مراکز فساد، قمار و شراب و بی دینی دایر شود.

وی افزود: امروز صدایی که از رسانه های وابسته به استکبار بلند است و گوشها را کر کرده صدای شیطان است که نوجوانان و جوانان و جامعه را به بی دینی، اباحی گری، فحشاء و گمراهی دعوت می کند، امروز مثلث جبهه شوم عبری، غربی و عربی به جنگ خدا، رسول خدا، اهل بیت (ع) و دین برخاسته اند.

امام جمعه گلستان اذهان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که ملت باصلابت ایران به فضل الهی مدافع انقلاب و ولایت فقیه است و قطعاً اشتباهات تاریخ صدر اسلام در ایران تکرار نخواهد شد، ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند.

وی با بیان اینکه همه بدانند عقبه و پشتوانه عظیم انقلاب و نظام، توده مردم است، گفت: با فریب دادن تعداد کمی از جوانان، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و به جایی نمی رسد، اوائل انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس که همه شرق و غرب علیه این کشور، ظهیر هم و بسیج شده بودند، این ملت و نظام نلرزید و استوار ماند.

حجت الاسلام نورپور، خاطر نشان کرد: امروز که به لطف الهی انقلاب اسلامی و ایران قوی در اوج قدرت و در حال تبدیل به یک قدرت جهانی هست، از هیچ توطئه و اقدام دشمت نمی ترسد، آن هم با اغوا و فریب جوانان این سرزمین  دشمن بداند با فریب دادن جماعتی اندک هرگز به مقاصد پلید خود نمی رسد و هیچ غلطی نمی تواند بکند.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول