اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بسیجیان با اخلاص خود دشمنان را نا امید کردند

امام جمعه پردیس گفت: بسیجیان با اخلاص، معنویت و ولایت‌مداری خود، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کرده‌اند.

بسیجیان با اخلاص خود دشمنان را نا امید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: تفکر و عمل و حرکت بسیجی دلیل شکست دشمن و شکست‌ناپذیری جمهوری اسلامی ایران است و هفته بسیج فرصت مناسبی برای قدردانی از بسیجیان عزیزی است که با اخلاص و معنویت و ولایت‌مداری خود، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کرده‌اند.

وی گفت: بسیجی‌ ارتباط نزدیکی با خداوند داشته و اخلاص دارد و فقط برای رضای خدا خدمت می‌کند زیرا اگر ارتباط با خداوند نداشته باشد نمی‌تواند در هوای سرد، ساعت‌ها و روزها در خیابان و میادین اصلی شهر جانش را کف دست بگیرد و در مقابل اراذل و اوباشی که با سلاح سرد و گرم، به مال وجان و ناموس مردم حمله می‌کنند بایستد و چه بسا جان خودش را از دست بدهد و به شهادت برسد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بسیجیان عزیز به مولای خود سالار شهیدان علیه السلام اقتدا کرده‌اند و برای دین و انقلاب و ولایت جان خود را فدا می‌کنند، ابراز کرد: از همه بسیجیان عزیز شهرستان که با تمام وجود و با اخلاص در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی از مردم و آبروی شهرستان دفاع می‌کنند تشکر می‌کنم.

امام جمعه پردیس با اشاره به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای حوادث سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: دشمنان از حوادثی که در سیستان و بلوچستان رخ داد، سوءاستفاده می‌کردند تا از این طریق به وحدت امت اسلامی ضربه بزنند، وهابیت کثیف نه به شیعیان و نه به اهل‌سنت هیچ اعتقادی ندارد و همه تلاشش را برای نابودی اسلام به کار بسته است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام به ویژه آمریکا می‌خواهند ایران را با اغتشاشگران مزدور، بزدل و آدم‌کش که به مغازه، خودرو، بیت‌المال، کودک و مردم رحم نمی‌کند و جلوی کاسبی مردم را در کنار تحریم‌های ظالمانه آمریکا می‌گیرند، تضعیف یا براندازی کنند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: جواب آنها می‌تواند همین صبر انقلابی مردم و قطع‌کردن دستان پلید دشمنانی که به سمت ایران دراز شده است باشد.

امام جمعه پردیس افزود: اول حامی بانوان خدای متعال و پیامبر(ص) و اهل‌بیت (ع) است و خدای متعال در قرآن می‌فرماید: «وَ عاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ» ( با نیکی با آنها معاشرت و رفتار بکنید.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: شعار التقاطی و مغالطه‌گرانه «زن، زندگی، آزادی» مصداق بارزی از ترفند شیطانی حق‌گویی و باطل‌طلبی «کَلِمَةُ حَقٍّ یُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ» قماش آشوب‌گرانِ اجاره‌ای در فضای مجازی و اغتشاشات خیابانی است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: یعنی آنها از این شعار دروغین به دنبال انقلاب جنسی‌ای هستند که در امریکا و کشورهای غربی و غرب زده اجرا شد و زن را به عنوان کالایی اقتصادی که به میزان جاذبه جنسی اش خرید و فروش می‌شود تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: دشمن با تمام عِده و عُده دارد علیه اسلام و انقلاب اسلامی و ارزشها ما می‌تازد و با دروغ پردازی، شایعه سازی و شایعه پراکنی به دنبال له کردن ارزش‌های انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه چه کسی باید از اسلام، دین، انقلاب و این ارزش‍‌ها دفاع بکند، گفت: آیا فقط باید نظام از کشور دفاع کند و باقی مردم و خواص تماشا کنند و دشمنان جلوی چشمان ما جوان ما را به شهادت رسانده و در مقابل چشمان ما بی حیایی کرده و ما چادر از سر زنان بردارند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه اینجا شما باید در مقابل حزب شیطان و یزیدیان زمان بایستید و از مظلومیت و اقتدار انقلاب و ملت دفاع کنید، عنوان کرد: خواص چرا حرف نمی‌زنند و واقعیت را روایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول