اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

روند قابل قبول احیاء بنگاه‌های اقتصادی در لرستان

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان در بخش احیای بنگاه‌های اقتصادی خوب کار کرده است. در بازدیدی که از برخی واحد‌های تولیدی لرستان داشتیم متوجه شدیم که در استان کارهای خوبی در حمایت از بخش خصوصی و واحد‌های راکد انجام شده است.

روند قابل قبول احیاء بنگاه‌های اقتصادی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد صالح جوکار عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه لرستان در بخش احیای بنگاه‌های اقتصادی خوب کار کرده است، عنوان کرد: در بازدیدی که از برخی واحد‌های تولیدی لرستان داشتیم متوجه شدیم که در استان کارهای خوبی در حمایت از بخش خصوصی و واحد‌های راکد انجام شده است.

وی در خصوص سفر به لرستان توضیح داد: این سفر که به همراه اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس انجام شد در راستای میزان تاثیرگذاری قوانین در حمایت از شهرداری‌ها، فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌ها و اجرای قوانین مربوطه انجام شد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و بنگاه‌های اقتصادی احیا شده، گفت: امیدواریم مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل به زودی رفع شود.

جوکار بیان کرد: در نشستی که به منظور جمع‌بندی برنامه‌های سفر انجام شد، مشکلات شهرداری‌ها و میزان تعامل این دستگاه‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی بررسی شد، همچنین پیشنهادات خوبی در راستای اصلاح قوانین و یا قوانینی که به صورت کامل اجرا نمی‌شوند مطرح شد.

وی افزود: حفظ حریم رودخانه‌ها، ساحل سازی، لایروبی و مدیریت ویلاهای ساخته شده در حریم رودخانه‌ها از دیگر مباحث مورد پیگیری در سفر به استان بود، مدیریت بحران استان در خصوص پیگیری مشکلات رودخانه‌ها اعلام آمادگی کرد.

وی گفت: انتظار داریم نظام تامینی پاسخ لازم را به درخواست مردم و دستگاه‌ها بدهد، البته ما هم در راستای اجرای قوانین و اصلاح برخی از آنها کمک‌هایی را به لرستان خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول