اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگیری کلاهبردار 850 میلیونی با ترفند خرید دام در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری فردی که به بهانه خرید دام از افراد روستایی اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 850 میلیونی با ترفند خرید دام در جاجرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرهنگ محمد رضا قائمی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام دستگیری کلاهبرداری ۸۵۰ میلیونی با ترفند خرید دام در این شهرستان، اظهارکرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر وقوع کلاهبرداری با ترفند خرید دام، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اینکه این فرد با مراجعه به احالی یکی از روستاهای حاشیه شهرستان با اعلام خرید دام از آنها کلاهبرداری کرده بود، گفت: متهم در این پرونده با تعداد ۵ راس دام سنگین را بارگیری کرده و بدون پرداخت هیچ گونه وجهی، محل را ترک می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با بیان اینکه در بررسی های به‌عمل آمده معلوم شد که این فرد هم اکنون در محور "گرمه- جنگل گلستان" در حال تردد است، افزود: در این رابطه بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گرمه با سرعت عمل خود و همچنین انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند این فرد را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم بعد از استرداد اموال مورد کلاهبرداری شده به مالباخته، با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: این فرد از شاکی پرونده تعداد ۵ راس دام سنگین را به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با تاکید بر اینکه شهروندان عزیز خصوصا دامداران گرامی حتما توصیه ها و هشدار های پلیس را مورد توجه قرار دهند، خاطر نشان کرد: انتظار می رود تا مردم عزیز در صورت ازلاع از هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول