اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف و ضبط 215 کیلوگرم تریاک در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پس از توقیف خودرو ایسوزو و بازرسی انجام شده، مأموران موفق شدند ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کنند.

کشف و ضبط 215 کیلوگرم تریاک در ایلام

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: اکیپی از ماموران با سرپرستی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از روزها کنترل نامحسوس، خودرو ایسوزو که حاوی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر بود را در ورودی پل سیمره شهرستان هلیلان شناسایی و جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقیف خودرو ایسوزو و بازرسی انجام شده، مأموران موفق شدند ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت خودرو مذکور توقیف و متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،

سردار القاصی مهر افزود :از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه با افزایش ۲۴ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال اخیر اظهار کرد : در این مدت شاهد افزایش ۱۵۲ درصدی تعداد دستگیر شده گان و قاچاقچیان مواد مخدر بوده ایم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه نیرو انتظامی اجازه نمی‌دهد با ترویج مواد مخدر، جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکشند تصریح کرد: مردم فهیم استان برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول