اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حملات تروریستی نشان‌دهنده استیصال دشمن در کفِ میدان است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اعلام کرد: حملات تروریستی در این زمان، نشان از استیصال دشمن در کف میدان دارد، آنان از عدم همراهی مردم با خودشان به شدت عصبانی‌اند، بنابراین به این صورت خشم خویش را نشان می‌دهند.

حملات تروریستی نشان‌دهنده استیصال دشمن در کفِ میدان است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران پیرامون حوادث تروریستی اخیر بیانیه‌ای را صادر و در آن تأکید کرد: حملات تروریستی در این زمان، نشان از استیصال دشمن در کف میدان دارد، آنان از عدم همراهی مردم با خودشان به شدت عصبانی‌اند، بنابراین به این صورت خشم خویش را نشان می‌دهند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود»

امام خمینی (ره)

اینک پس از گذشت مدت زیادی از روند اغتشاشات، که همانا جنگی است همه جانبه علیه ایران عزیزمان، بی‌شک همراهی دلباختگان غرب و آزادیخواهان دروغین، زمینه‌ساز حیله و حملات کور تروریستی به اقصا نقاط کشور شده است!

هنوز داغ حمله تروریستی به شاهچراغ بر دل ملت مانده بود که خبر حملات تروریستی در شهرهای دیگر و به آتش کشیدن حوزه علمیه باری دیگر بیش از پیش قلب غم دیده مارا جریحه‌دار کرد. 

اولا حملات تروریستی در این زمان، نشان از استیصال دشمن در کف میدان دارد، آنان از عدم همراهی مردم با خودشان به شدت عصبانی‌اند، بنابراین به این صورت خشم خویش را نشان می‌دهند، ولی وقاحت را آنجا به سرحد خویش می‌رسانند که به این جنایات اعتراف نموده و به آن افتخار می‌کنند.

در حادثه ایذه دیدیم که حتی قبل از حملات کور تروریستی‌شان، حساب‌های فضای مجازی آنان مقدمه این جنایات را برملا می‌کنند، اما زمانی که متوجه وجود یک کودک بیگناه بین شهیدان می‌شوند، در همان موقع تغییر موضع داده و با بی‌شرفی تمام مسئول این جنایت را نظام مظلوم جمهوری اسلامی می‌دانند، مگر دو رویی چیزی جز مؤلفه اصلی منافق است!؟

ثانیا حمله به حوزه علمیه و به آتش کشیدن آن، چیزی جز اعلام جنگ بر علیه شیعه و طلاب از جان گذشته ما نیست! روحانیون مبارز و خستگی‌ناپذیر ما در تمامی لحظات خاص، وفاداری خویش را به ملت و انقلاب ثابت کرده‌اند. اینک که دشمن پست و رذل ما صحنه را برای جولان دادن مناسب دیده است، به اولین سنگر دفاعی انقلاب حمله‌ور شده و با سنگ دلی تمام آن را به آتش می‌کشد!

دست این روباه صفتان خیلی وقت است برای ملت ایران و امت اسلامی رو شده است و نشانه‌های شکست دشمن بیش از پیش مشهود است.

ثالثا روی دیگر سخن ما با خواص بی‌بصیرت جامعه است، کسانی که در این صحنه می‌توانستند حتی با یک اقدام هر چند کوچک خود، نتیجه را به سود جبهه انقلاب سوق دهند ولی یا سکوت نموده‌اند یا به آتش این تفرقه و دشمنی دمیده‌اند و بدانند که اگر خود را از این صف جدا نکرده و اعلام برائت و انزجار از این دست اقدامات وحشیانه و غیرانسانی ننمایند، قطعا در همه حوادث و جنایات گذشته و آینده شریک‌اند و قطعا ملت با بصیرت این خیانت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

ما دانشجویان بیدار در دانشگاه تهران حمایت خود از هموطنان و ملت غیور و همیشه پای صحنه که اولین قربانی اغتشاشات هستند، اعلام می‌داریم و این اقدامات داعش‌صفتانه از جمله آتش کشیدن و تخریب اموال عمومی، کشتن مردمان بیگناه، هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی و ملی و تضعیف خادمان امنیت به هر شکلی را محکوم می‌نماییم.

ضمنا بایستی مسئولین امر با تمام قوا و بدون مماشات با عاملین و حامیان این جنایات چه در داخل و چه در خارج کشور برخورد نمایند، همانگونه که خداوند در آیه شریفه می‌فرمایند: «فَمَنِ ٱعۡتَدَىٰ عَلَیۡکُمۡ فَٱعۡتَدُوا۟ عَلَیۡهِ بِمِثۡلِ مَا ٱعۡتَدَىٰ عَلَیۡکُمۡۚ وَٱتَّقُوا۟ ٱللَّهَ وَٱعۡلَمُوۤا۟ أَنَّ ٱللَّهَ مَعَ ٱلۡمُتَّقِینَ»

در پایان به خانواده شهدای عزیز این حملات تروریستی تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای این عزیزان صبر و شکیبایی خواستاریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول