اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی کوار آغاز شد

صبح امروز با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی ریحانه‌النبی کوار آغاز شد.

عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی کوار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوار، در سفر علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان کوار، از روند اقدامات اجرایی در راستای تکمیل سد سردار سلیمانی کوار بازدید به عمل آمد.

همچنین آیین کلنگ زنی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ریحانه النبی شهرستان کوار انجام شد و برنامه بعدی بازدید از کارخانه ذوب آهن پاسارگاد شهرستان کوار است.

در این سفر که با همراهی دیگر مسئولان استانی و کشوری همراه بود، از روند اقدامات اجرایی در راستای تکمیل سد سردار شهید سلیمانی کوار بازدید صورت گرفت و معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری این سد در اوایل سال۱۴۰۳ به منظور استفاده در حوزه های اقتصادی، کشاورزی، شرب و صنعت خبر داد.

پروژه دیگری که در این سفر کلنگ زنی شد و آغاز عملیات اجرایی آن اعلام گردید، احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی ریحانه النبی شهرستان کوار بود که در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع بنا می شود و قرار است با اعتبار دولتی و کمک خیران تکمیل شود که در مجموع تا تکمیل نهایی به ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

مجتمع کارخانه ذوب آهن پاسارگاد شهرستان کوار مقصد بعدی بازدید مسئولان در این سفر است که این واحد صنعتی نقش مهمی در تولید فولاد موردنیاز کشور دارد.

قرار است مسئولان در جلسه جمع بندی به بررسی طرح هایی که باید به مرحله اجرایی برسد بپردازند و تصمیمات این سفر در جلسه ای به تصویب نهای برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول