اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نویسندگی به خلاقیت، هنر و تمرکز نیاز دارد

نوجوان نیشابوری مولف هفت عنوان کتاب گفت: نویسندگی به خلاقیت، هنر و تمرکز نیاز دارد.

نویسندگی به خلاقیت، هنر و تمرکز نیاز دارد

کسری ناشودی نویسنده نوجوان نیشابوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: بزرگترین تفریحم نویسندگی و نوشتن داستان‌‌های کوتاه است. نویسندگی به خلاقیت، هنر و تمرکز نیاز دارد.

وی با بیان این که اولین داستانم را در ۱۰ سالگی نوشتم، اذعان کرد: سال چهارم ابتدایی در دبستان ما مسابقه‌ داستان‌نویسی برگزار کردند و از همه دانش‌آموزان خواستند که داستانی بنویسند. من هم در این مسابقه شرکت کردم و اولین داستانم را در ۸ صفحه به اسم برادران ماجراجو نوشتم و بین ۱۳۰ دانش‌آموز منتخب شدم.

این نویسنده نوجوان با اشاره به این که اولین تجربه داستان‌نویسی، تشویق خانواده و معلم دبستان باعث شد به نویسندگی علاقمند شوم، ادامه داد: وقتی اولین بار کتاب کفشدوزک و زنبور را نوشتم باورش برای بقیه سخت بود که نویسنده داستان من باشم. این نقطه شروع نوشتن و مطالعه بود.

ناشودی تصریح کرد: دوران همه‌گیری کرونا و آموزش مجازی نقطه مثبتی برای نوشتن شد، چرا که وقت بیشتری برای مطالعه و نویسندگی داشتم.

در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکردم

وی با ذکر این مطلب که در هیچ کلاس آموزشی یا داستان‌نویسی شرکت نکردم اما علاقه بسیار زیادی به مطالعه دارم، ادامه داد: در تعطیلات ۳ ماهه تابستان هر هفته۳ کتاب می‌خواندم، اما از شروع سال تحصیلی موفق به خواندن تنها یک کتاب شدم. با این همه در هر فرصتی در کنار درس‌های مدرسه کتاب‌‌ می‌خوانم تا در آینده نویسنده معروفی در سراسر جهان شوم.

ناشودی افزود: خواندن کتاب خوب از هر تفریح و سرگرمی لذت‌بخش‌تر است از این رو به همسالانم توصیه می‌کنم کتاب بخوانند تا به اطلاعات و آگاهی آنها اضافه شود.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول