اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات اتفاقات امروز اصفهان از زبان معاون استاندار

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری اصفهان از شهادت دو بسیجی در منطقه خانه اصفهان خبر داد گفت: امروز در جریان اغتشاشاتی که در بعضی از نقاط استان اصفهان داشتیم از جمله منطقه خانه اصفهان، دو نفر از عزیزان مان شهید شدند و دو نفر هم مجروح هستند همچنین در اغتشاشات شهرستان سمیرم نیز درگیری هایی بوجود آمد که سه نفر از کسانی که در صحنه اغتشاشات حضور داشتند کشته شدند.

جزئیات اتفاقات امروز اصفهان از زبان معاون استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: متاسفانه امروز در جریان اغتشاشاتی که در بعضی از نقاط استان اصفهان داشتیم از جمله منطقه خانه اصفهان، راکب موتورسیکلت همانطور که گفته شده به سمت نیروهای حافظ امنیت شلیک می کند که دو نفر از عزیزان مان شهید شدند و دو نفر هم مجروح هستند که حال یکی از آنها هم وخیم بوده و در بیمارستان بستری هستند.

وی افزود: همچنین در اغتشاشات شهرستان سمیرم نیز درگیری هایی بوجود آمد که سه نفر از کسانی که در صحنه اغتشاشات حضور داشتند کشته شدند که پرونده همه اینها در دست اقدام است، الحمدالله امنیت هم در سمیرم و هم در اصفهان برقرار است و مشکلی خاصی از این بابت نیست.

جان نثاری خاطرنشان کرد: موضوع شهادت دو نفر از بسیجیان و افرادی که در شهرستان سمیرم کشته شدند در دست اقدام و بررسی است.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول