اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

وجود یک هزار و 180 گروه جهادی در ایلام

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از وجود یک هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در ایلام خبر داد و گفت: این افراد در قالب ۲۲ قشر تخصصی به مردم خدمت رسانی می کنند.

وجود یک هزار و 180 گروه جهادی در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز علی ملک زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه از وجود یک هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در ایلام خبر داد و گفت: این افراد در قالب ۲۲ قشر تخصصی به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی افزود: یکی از پروژه های محرومیت زدایی طرح آبخیز تا جالیز برای آبدهی قنوات است که در این راستا گروه های جهادی در سطح ۴۰ روستا مشغول کار هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به این که گروه های جهادی در محروم‌ ترین مناطق استان به صورت آتش به اختیار در رفع محرومیت فعالیت می کنند بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی تامین آب شرب از ۱۲۸ روستا به ۲۳۰ روستا ارتقا خواهد یافت.

ملک زاده گفت: یکی از حلقه های واسطه بین مردم و امام راحل گروه های جهادی است که اکثر آن ها را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دهند. 

وی اهداف سپاه و بسیج را تربیت نیروها در تراز انقلاب و تربیت مدیران در سطح میانی دانست و گفت: در سال جاری ۳۰۰ گروه تخصصی جهادی به صورت هدفمند به مناطق محروم، کم برخوردار، حاشیه شهر در قالب گروهای جهادی، پزشکی، عمرانی و ... اعزام می شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول