اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سردار قنبری: سواد رسانه‌ای، چالش جوان امروز است

سردار قنبری جانشین فرمانده سپاه پاسدران استان با اشاره به اهمیت آگاهی جامعه نسبت به سواد رسانه‌ای، بیان کرد: آنچه که امروز گریبان جوانان را گرفته، عدم آگاهی بر سواد رسانه‌ای است، سواد رسانه‌ای که به معنا‌ی کلیک در صفحات مختلف نیست، بلکه قدرت تشخیص [موضوعات] درست از غلط است.

سردار قنبری: سواد رسانه‌ای، چالش جوان امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج با حضور سردار قنبری جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن کرمانشاه در محل دانشکده پیراپزشکی برگزارشد. 

این رویداد با حضور ۱۶ تیم در سه حوزه بازی‌سازی، برنامه نویسی و  ساخت پویانمایی طی ۴۸ ساعت به صورت شبانه روزی در محل رویداد برگزار خواهد شد؛ شش تیم داوری به صورت مداوم فرآیند فعالیت و محصول نهایی شرکت کننده را بررسی و ارزیابی می‌کنند. 

سردار قنبری جانشین فرمانده سپاه پاسدران استان با اشاره به اهمیت آگاهی جامعه نسبت به سواد رسانه‌ای، بیان کرد: آنچه که امروز گریبان جوانان را گرفته، عدم آگاهی بر سواد رسانه‌ای است، سواد رسانه‌ای که به معنای کلیک در صفحات مختلف نیست، بلکه قدرت تشخیص [موضوعات] درست از غلط است. 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود جوانان و نوجوانان که آینده سازان مملکت هستند تفاوت صفحات و رسانه‌های غیر واقعی و واقعی را متوجه شوند. ‌

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه جوانان، افسران جنگ نرم هستند، ادامه داد: در دنیای امروز که هر لحظه در حال تغییر است، این وظیفه بر دوش ماست که با حمایت از جوانان در دانشگاه‌ها، مدارس و... کمک کنیم در مسیر درست و پیشرفت قدم  بردارند و مایه عزت کشور و خانواده هایشان شوند.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه پیشرفت و موفقیت با شعار حاصل نمی‌شود، افزود: در این مسیر آزمون و خطاهای خواهیم داشت که بهای پیشرفت در جبهه فرهنگی است و ما این بها را برای پیشرفت و تعالی جوانان مستعد پرداخت می‌کنیم.

جانشین سپاه نبی اکرم (ص) ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کننده‌گان، افزود: موضوع فعالیت تیم‌های سازی را آموزش، موضوع فعالیت تیم‌های برنامه نویسی را گردشگری، آموزش و تربیت و در نهایت موضوع فعالیت تیم پویانمایی ایران قوی خواهد بود. 

در ادامه کریمی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه:  این رویداد هم ‌اکنون با حضور ۱۶ تیم شرکت کننده به مدت ۴۸ ساعت در  حوزه‌های بازی سازی، برنامه نویسی و پویانمایی برگزار خواهد شد.

کریمی افزود: فرآیند تولید محتوا، محصول و کار تیمی  شرکت کننده‌گان توسط ۶ تیم داوری به صورت مداوام بررسی خواهد شد. 

در پایان کریمی با اشاره اینکه فعالیت تیم‌ها در بانک اطلاعاتی ذخیره خواهد شد افزود: فعالیت این تیم‌ها در اختیار دستگاه‌ها و نهادهای که به محتوا دیجیتال احتیاج دارند قرار خواهند گرفت که به کارآفرینی و اشتغال منتهی شود.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول