اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد ایلام

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: حدود ۳۰ درصدی مستمری مددجویان این نهاد برای نیمه دوم سال جاری افزایش می‌یابد.

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد ایلام

روح الله سلیمانی معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با عنوان این که پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات این اداره کل به جامعه هدف است گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و در راستای کاستن از این مشکلات تلاش کمیته امداد این استان این است که با ارائه خدمات متنوع دیگر فشار اقتصادی بر دوش خانواده های نیازمند کمتر می شود.

وی با اشاره به افزایش حدود ۳۰ درصدی مستمری مددجویان این نهاد برای نیمه دوم سال جاری افزود: با اعمال این افزایش مستمری مددجویان یک نفره ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، دو نفره ۷ میلیون و‌ ۸۰۰ هزار ریال، سه نفره ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال، چهار نفره ۱۴ میلیون ریال و پنج نفر به بالا نیز ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: افزایش مستمری مددجویان که بر اساس قانون اصلاح بودجه سال جاری کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری و طبق بند ۵ این قانون بوده که از مهر ماه امسال قابل پرداخت خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول