اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در یاسوج

شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان توسط انجمن سینمای جوانان یاسوج و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در یاسوج

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت‌و‌هفتمین جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی، به مدت ۴ روز از ۲ الی ۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در اولویت انتخاب و داوری خواهند بود و هنرمندان ۱۰ استان فارس، خوزستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد در شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج حضور خواهند داشت.

نام‌نویسی در این دوره از جشنواره از روز ۲۸ آبان ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا ۱۴ دی ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نشده و در تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج اقدام کنند:

نشانی دبیرخانه: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره ۲۰، دبیرخانه شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج

کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱

شماره تماس: ۸۶۰۸۷۶۰۳ – ۸۶۰۸۴۸۶۳

پست الکترونیک:  iycs.fest@gmail.com

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول