اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تقویت سواد رسانه ای و فرهنگ فضای مجازی یک ضرورت مهم در جامعه امروز است

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز در حوزه جنگ نرم نیازمند تلاش فعالان مجازی هستیم تا با ارائه محتوای غنی، اقتدار کشور اسلامی را شاهد باشیم.

تقویت سواد رسانه ای و فرهنگ فضای مجازی یک ضرورت مهم در جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ حمزه برین در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج (قزوین مرحله استانی) که صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سالن ورزشی استخر شهدای مدافع حرم قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و در آستانه ۴۴ سالگی انقلاب، نوع مواجهه دشمن با ایران اسلامی از جنس جنگ ترکیبی و شناختی است که فعالان مجازی در این فضا در حال فعالیت هستند.

وی افزود: هرچه فعالیت در عرصه نرم افزاری بیشتر شود تا سواد این حوزه را ارتقا دهیم آسیب پذیری کمتری خواهیم داشت. امروز در جنگ سخت آسیب پذیر نیستیم چون فرزندان مقتدر این مرز و بوم بسیار توانمند هستند. امروز در حوزه جنگ نرم نیازمند تلاش فعالان مجازی هستیم تا با ارائه محتوای غنی، اقتدار کشور اسلامی را شاهد باشیم.

 
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به نحوه پرداخت رویداد تصریح کرد: در سه حوزه انیمیشن، بازی، نرم افزارهای تلفن همراه، سه سوژه را اعلام می کنیم که تیم های حاضر با انتخاب سوژه، فعالیت خود را پس از ۴۸ ساعت ارائه می دهند.
وی عنوان کرد: سوژه ها شامل؛ ۱_ قزوین پایتخت صفویه مقصد گردشگری، ۲_ خانواده ایرانی، ایران جوان، سبک زندگی مطلوب، ۳_همه سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که ایران به دشمن دهیم، می باشد.

 سرهنگ برین در پایان گفت: سوژه ها بر اساس موضوعات روز انتخاب شده آنچنان که با توجه به جایگاه استان در بحث ابنیه تاریخی و فرهنگی با قدمت هزاران ساله، ایده های نو می تواند موجب رونق گردشگری استان شود. از سوی دیگر یکی از موضوعات مهم در کشور، موضوع خانواده است و سوژه «خانواده ایرانی، جوان و سبک زندگی» بیانگر نقش تربیتی خانواده و جایگاه مهم خانواده در جامعه اسلامی است. همچنین با توجه به هویت دینی و ملی جوان ایرانی یکی دیگر از سوژه های انتخابی «همه سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که ایران به دشمن دهیم» است که نقش مهم جوان و هویت ملی و دینی را به ویژه این روزها برجسته تر می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول