اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا عزت بخش جامعه اسلامی و زینت نظام اسلامی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهدا سرمایه های زنده و جاودان نظام اسلامی هستند و به برکت وجود شهدا در عرصه های مختلف روح فداکاری و ایثارگری در جامعه اسلامی نهادینه شده است.

حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا عزت بخش جامعه اسلامی و زینت نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی امروز در مراسم وداع خانواده شهدای تازه شناسایی شده شهیدان والامقام «اسدالله اسدی» و«علی اکبر سلیمانی» در حسینه سپاه روح الله اظهار داشت: شهدا سرمایه های زنده و جاودان نظام اسلامی هستند و به برکت وجود شهدا در عرصه های مختلف روح فداکاری و ایثارگری در جامعه اسلامی نهادینه شده است.

وی افزود: شهدا حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی ماهستند و به برکت مجاهدت های شهدا ایران عزیز امروز مستقل شده و به فضل الهی با ادامه مسیر شهدا ایران قوی محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: امروز به برکت شهدا جهان اسلام به میدان مجاهدت تبدیل شده و غروب قدرت های پوشالی استکباری و استعماری فرا رسیده است.

کریمی با بیان اینکه شهدا مسیر آگاهی را به ما نشان می دهند، گفت: به برکت شهدا امروز نسل جدید نه تنها با نسل دفاع مقدس تفاوتی ندارند حتی نسبت به مفاهیم و ارزش های اسلامی و انقلابی مشتاق تر هستند و برای دفاع از ارزش های اسلامی پیشگام می شوند و مصداق این را به وضوح می توانیم در مراسم های متعلق به شهدا و مناسبت های انقلابی ببینیم و در واقع نسل جوان و نوجوان امروز خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی و مسیر شهدا است.

وی افزود: همه شهدا در نزد خداوند متعال جایگاه ویژه دارند و در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و امروز ملت ایران به شهدا به نوان قهرمانان بزرگ افتخار می کنند ولی شهیدانی که طی مقطعی طولانی گمنام بودند نماد استقامت و ایستادگی و سند افتخار ملت هستند و همچون ستاره هایی پر فروغ در آسمان جاویدان و حماسه ساز ایران اسلامی و انقلابی می درخشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و حضور شهدا در جامعه سیمای درخشان  شهر و حماسه های مردم انقلابی در مراسم شهدا دیده می شود و رسانه های مزدور جبهه استکبار و حامیان آنها به جای اینکه تعداد اندکی از جوانان فریب خورده را نشان دهند باید حماسه های حضور مردم و تجلیل آنها از شهدا را به نمایش بگذارند.

کریمی با اشاره به تلاش دشمن در جنگ شناختی بیان کرد: دشمنان به دنبال تیره نشان دادن فضای شهرها برای ترویج یأس و نا امیدی هستند و می خواهند جوانان ایرانی را تنبل نشان دهند و یا کارخانجات و بازارهای ایران را تعطیل به دنیا معرفی کنند اما به برکت شهدا و آگاهی و بصیرت مردم نقشه های آنها برملا می شود و به اهداف شوم خود نمی رسند و امروز به وضوح می بینیم اقشار مختلف مردم برای پیشرفت کشور تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا عزت بخش جامعه اسلامی و زینت نظام اسلامی است،گفت: خوشبختانه ملت و جوانان برای ساختن و پیشرفت ایران اسلامی در صحنه هستند و اجازه عرض اندام به عناصر خارجی و خصوصا مزدوران رسانه ای آنها نخواهند داد و حضور بصیرانه ملت چشم فتنه را کور کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: حضور اقتدار آفرین مردم در مراسم شهدا نشان از زنده بودن ملت و آرمان های شهدا دارد و ملت با حضورشان علاوه بر اینکه میثاق با شهدا را اعلام می کنند از مقام شهدا و خانواده های صبور و بصیر آنها نیز تجلیل می کنند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول