اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دومین نشست کاروان جهاد تبیین در شهرستان بن برگزار شد

مشاور رسانه‌ای استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کاروان جهاد تبیین برای تشریح اقدامات یکساله‌ دولت در استان و شنیدن نظرات و انتقادات نخبگان و کم شدن فاصله‌ دولت و مردم راه‌اندازی شده‌ و در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کند.

دومین نشست کاروان جهاد تبیین در شهرستان بن برگزار شد

سیدحسین میرفروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به دستور رهبر انقلاب مبنی بر فریضه‌ قطعی و فوری بودن جهاد تبیین، کاروان جهاد تبیین در سفری یک‌روزه متشکل از مدیرکل سیاسی، مدیرکل اجتماعی، مشاور حقوقی و مشاور رسانه‌ای استاندار و همچنین جمعی از نمایندگان مردم شهرستان، شوراها، دهیاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، فعالان سیاسی و نخبگان شهرستان به دعوت فرمانداران در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند که دومین نشست این کاروان در شهرستان بن برگزار شد.

مشاور رسانه‌ای استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هدف این کاروان، تبیین اقدامات دولت در یکسال گذشته در سطح استان و همچنین شنیدن نظرات و انتقادات نخبگان است، رویکرد دولت سیزدهم در همه‌ عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. مردمی شدن است و تلاش می‌کنیم فاصله‌ دولت و مردم را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین اولویت جدی دستگاه اطلاع‌رسانی استان است، اظهار داشت: معتقدیم کارهای بزرگی در این دولت در سطح استان انجام شده که عمده‌ مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند و حتی بیان هم نشده‌اند، در حوزه جذب بودجه، پروژه‌های حیاتی و زیرساختی، تأمین آب شرب پایدار، از دستور کار خارج شدن پروژه‌های مخرب و ضد محیط زیست و... کارهای بزرگی انجام شده که تبیین ابعاد این خدمات سیاست یأس‌آفرینی دشمن را با شکست مواجه خواهد کرد.

میرفروغی عنوان داشت: در این نشست ابتدا فرمانداران گزارشی از عملکرد یکساله‌ در شهرستان ارائه کرده و سپس اعضای کاروان به تشریح اقدامات دولت در استان می‌پردازند، در ادامه پرسش و پاسخ و شنیدن نظرات و انتقادات در دستور کار است و در انتها بازدیدی از محلات هدف و برخی روستاها انجام می‌شود که گزارش مشکلات احصا شده در این بازدیدها جهت رفع به استاندار و مدیران مربوطه ارائه می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول