اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 شد

رئیس‌جمهور جنجالی آمریکا در نهایت رسماً‌ اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 نامزد جمهوری‌خواهان خواهد بود.

ترامپ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری  2024 شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از گمانه‌زنی‌های زیاد در خصوص احتمال مشارکت مجدد رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا، در نهایت «دونالد ترامپ» اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان مشارکت خواهد کرد.

شبکه سی ان ان در این خصوص گزارش کرد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا با هدف تبدیل شدن به رئیس‌جمهوری که برای دومین دوره غیرمتوالی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، سه‌شنبه شب به وقت محلی (بامداد چهارشنبه به وقت تهران)، اعلام کرد که بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا مشارکت خواهد کرد.

ترامپ به جمعیتی از هواداران خود که در اطراف اقامتگاه وی در «مارالاگو» در فلوریدا تجمع کرده بودند، گفت: «برای آن‌که آمریکا را بار دیگر بزرگ و شکوهمند کنیم، امشب نامزدی خود را برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده اعلام می‌کنم».

بر اساس این گزارش، ترامپ که با با متحدان، مشاوران و افراد بانفوذ حزب محافظه‌کار دوره شده بود، سخنرانی بسیار زیرکانه‌ای ایراد کرد که مملو از ادعاهای اغراق‌آمیز و جعلی درباره چهارسال ریاست‌جمهوری‌اش بود.

سی ان ان در گزارش خود ادامه داد، ترامپ برای برانگیختن نوستالژی دوران ریاست جمهوری‌اش در بین جمهوری‌خواهانی که نشانه‌هایی از خستگی ترامپ را پس از انتخابات میان‌دوره نشان داده‌اند، غالباً دستاوردهای دوره اول خود را با سیاست‌های دولت بایدن و فضای اقتصادی کنونی مقایسه می‌کرد.

ترامپ که برای گروه زیادی از جمهوری‌خواهانی سخنرانی می‌کرد که از او انتظار دارند تا در ماههای آتی با رقبای اصلی روبرو شود، همچنین مدعی شد که اگر جمهوری‌خواهان خواهان بازپس‌گیری کاخ سفید از دموکرات‌ها هستند،«نباید یک سیاستمدار یا نامزد متعارف را معرفی کنند».

بر اساس گزارش سی ان ان، ترامپ در این خصوص گفت: «این کارزار من نیست بلکه کارزار همگی ما است».

رئیس‌جمهور جنجالی سابق ایالات متحده آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، پس از شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری بارها ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرد و در دادگاههای مختلف این کشور شکایاتی را مطرح کرد که همه این شکایات رد شد.

وی در تریبون‌های مختلف علیه سیاست‌های دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور فعلی آمریکا سخن گفته است و اخیراً بارها به طور غیرمستقیم از احتمال مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی آمریکا خبر داده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول