اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کمک ۴۳ میلیارد تومانی قزوینی ها به نیازمندان در سال جاری

رئیس کمیته امداد اداره قزوین گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری مردم شهرستان قزوین در مجموع بیش از ۴۳ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک های نقدی و غیرنقدی داشته اند که همه این کمک ها برای محرومان مناطق جمع آوری شده، هزینه شده است.

کمک ۴۳ میلیارد تومانی قزوینی ها به نیازمندان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود کلهر اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس رسالت خود پل ارتباطی میان مردم است چراکه دست مهربان نیکوکاران را به سمت نیازمندان و محرومان هدایت می کند.

وی ادامه داد: برای عمل به نیت های مردم طرح های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) تعریف شده است که براساس آن نیازهای محرومان پیگیری می شود از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) خود را امانتدار مردم می داند که به لحاظ شرعی و قانونی باید کمک های مردم را براساس نیت اهداء کنندگان صرف کند.

رئیس کمیته امداد اداره قزوین اضافه کرد: یکی از طرح هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای فرزندان تحت حمایت اجرا می کند، طرح اکرام ایتام و محسنین است که براساس این طرح فرزندان یتیم و فرزندان دارای سرپرستان بیمار صعب العلاج و ... تحت حمایت هستند.

وی افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان کمک ۱۴ هزار و ۹۷۳ حامی به ۷۱۲ فرزند یتیم و دو هزار و ۸۱۶ فرزند محسنین بوده است که کمک های نقدی به حساب فرزندان تحت حمایت واریز می شود.

کلهر عنوان کرد: در این مدت بیش از چهار میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه و بیش از سه میلیارد و ۴۱۶ میلیون تومان صدقه در ۵۰ هزار و ۷۸۰ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی بیش از ۱۶ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان کمک مردمی در ۷۷ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که همه این کمک ها توسط خود اعضای مراکز نیکوکاری جمع آوری و برای نیازمندان صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره قزوین اعلام کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری مردم شهرستان قزوین در مجموع بیش از ۴۳ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک های نقدی و غیرنقدی داشته اند که همه این کمک ها برای محرومان مناطق جمع آوری شده، هزینه شده است.

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را با مراجعه مستقیم و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان و محرومان شهرستان قزوین برسانند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول