اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: عملیات قهرمانانه «سلفیت» پیامی به رژیم اشغالگر است

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که عملیات قهرمانانه «سلفیت» که به کشته شدن دو شهرک‌نشین منجر شد، حاوی پیام مستقیمی به رژیم صهیونیستی بود.

حماس: عملیات قهرمانانه «سلفیت» پیامی به رژیم اشغالگر است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مصطفی ابوعره» از رهبران جنبش حماس گفت که عملیات سلفیت که توسط شهید «محمد مراد صوف» انجام شد، حاوی پیام مستقیمی به رژیم اشغالگر و تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

ابوعره در مصاحبه با وبگاه «شهاب نیوز» گفت که عملیات سلفیت در ادامه عملیات قهرمانان فلسطینی و حاوی این پیام بود که «ما صاحبان این سرزمین هستیم و اشغالگران و شهرک‌نشینان جایی در این سرزمین ندارند».

وی همچنین تصریح کرد که با وجود ابتدایی بودن سلاح‌های شهدای قهرمان، اما این سلاح‌ها درست به قلب دشمن ضربه وارد کرده و آن را به درد آورده است و باعث شده دشمن تاوان سنگینی به خاطر ارتکاب جنایت‌هایش بپردازد.

ابوعره همچنین ملت فلسطین را به اتحاد و حمایت از مقاومت و تشدید تلاش‌ها برای شعله‌ور کردن آتش مقاومت در همه نقاط سرزمین فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر، فراخواند.

در جریان عملیات استشهادی امروز یک جوان فلسطینی در یک شهرک صهیونیست‌نشین، 3 صهیونیست کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول