اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۶۲۸ برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان تهران برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: طی هفته بسیج ۶۲۸ برنامه در قالب ۱۹۹ عنوان در سطح شهرستان‌های استان تهران اجرا می‌شود.

۶۲۸ برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته بسیج امسال ۱۹۹ عنوان برنامه در سطح شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود که تعداد برنامه ها در سطح ۱۵ شهرستان در مجموع به ۶۲۸ مورد می رسد.

وی بیان کرد: ادای احترام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، آزادی زندانیان و ارائه برنامه‌های فرهنگی در قالب جهاد تبیین از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تاکید کرد: رزمایش اقتدار و اجتماع بسیجیان روز ۵ آذر ماه در قالب شهرستانی و به صورت همزمان برگزار می‌شود.

سردار ذوالقدر برگزاری کنگره عظیم ۱۲ هزار شهید استان تهران را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از دو میلیون بسته معیشتی در شهرستان‌های استان تهران بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی با ارائه عملکرد برنامه های استان تهران، در روز  ۵ آذر در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران به ورود نیروهای بسیج در بحث آبرسانی مناطق مختلف استان تهران اشاره و تصریح کرد: در همین زمینه بناست ۲۳ حلقه چاه عمیق در محدوده مرتضی گرد تهران راه اندازی شود که عملیات اجرایی آن هم اکنون در حال انجام است. 

سردار ذوالقدر با اشاره به قرارداد سپاه استان تهران با شرکت آبفا استان تهران خاطرنشان کرد: در روستاهای فیروزکوه احداث کانال انتقال آب و در رباط کریم حفر ۴ حلقه آب در حال انجام است و در پیشوا که از شهرستان های خشک و کم آب استان است عملیات پروژه های آبرسانی اجرا می شود.

پایان پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول