اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اطلس سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران در حال ویرایش است

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: اطلس سواد آموزی شهرستان های استان درحال جمع‌بندی و ویرایش است، اگر اطلس ها به درستی طراحی شود تا حد زیادی مشکلات و موانع پیش رو سواد آموزی حل می‌شود.

اطلس سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران در حال ویرایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، فرشته اکبریان معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گردهمایی تخصصی همکاران سوادآموزی استان اظهار کرد: سواد وعرصه های آن نقش بسزایی در اجتماع دارد، افرادی که دارای سواد هستند می‌توانند در فعالیت‌های اجتماعی نقش آفرین بوده و در بهبود زندگی خود و جامعه موثر باشند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: اطلس سواد آموزی شهرستان ها درحال جمع‌بندی و ویرایش می‌باشد، اگر اطلس ها به درستی طراحی شود تا حد زیادی مشکلات و موانع پیش رو سواد آموزی حل می‌شود، اگر اطلس سواد آموزی به درستی تدوین شود پشتیبانی از حوزه سواد آموزی به نحو بهتری انجام می‌شود.

اکبریان بیان کرد: تهیه اطلس سواد آموزی شهرستان های استان می‌تواند الگویی مناسب برای برنامه ریزی مفید در راستای کاهش و به حداقل رساندن بیسوادی باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص آموزش اتباع و به ویژه طرح کمیساریا و نظارت ویژه بر کلاس‌ها تاکید شده است‌.

وی تاکید کرد: باشگاه سوادیار در شهرستان‌ها باحضور آحاد علاقمندان به کمک به سواد آموزی تا حد بالایی در ساماندهی و تقویت فعالیت های سواد آموزی می‌تواند نقش آفرین باشد و ما را در مردمی سازی این جریان کمک کند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: در رابطه با پالایش اطلاعات اسمی بیسوادان و کم سوادان مدرسه محور با وجود اینکه تعیین وضعیت صددرصد انجام شده اما انتظار می‌رود بارگذاری مستندات پالایش بی سوادی در مدارس باجدیت به سرانجام برسد، اگر پایش به درستی انجام شود و آمار دقیق از بی‌سوادی داشته باشیم برنامه ریزی ها می‌تواند مسیر کاهش بی سوادی را شتاب بخشیده و میل به اهداف سواد آموزی را تقویت کند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول