اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

1250 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: خدمات بسیج از مردم و برای مردم است و شعار محوری هفته بسیج در سال جاری نیز «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است و به همین مناسبت یک هزار و 250 برنامه با 30 محور برای اجرا در استان پیش‌بینی شده است.

1250 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه هفته بسیج را فرصتی جهت تبیین خدمات این قشر برای مردم دانست و گفت: بسیج جزو پیکره مردم است و هرکسی دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: مأموریت بسیج برای همه زمان‌ها و مکان‌ها تعریف شده و هرجایی که نیاز باشد سازماندهی مردم در قالب بسیج انجام می‌شود.

وی بیان کرد: باید عملکرد بسیج در عرصه‌های مختلف را طی ۴۳ سال گذشته دید و در راستای جهاد تبیین این فعالیت‌ها را برای نسل جوان تبیین کرد.

اکبری ادامه داد: تجلی اعتلای بسیج با تأکید بر مجاهدت‌ها و رشادت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف اعم از اقشار دانشجویی، دانش‌آموزی، کشاورزی، ادارات، کارگری و ... از اهداف برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج است.

وی اظهار داشت: مخاطبین برنامه‌های هفته بسیج اقشار مختلف جامعه هستند و محورهای این برنامه‌ها نیز در حوزه گام دوم انقلاب و سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج است که تصویب شده و در سال جاری در بین بسیجیان اجرایی می‌شود.

اکبری با بیان اینکه جهاد تبیین مربوط به همه روزهای سال است و باید در مناسبت‌ها بیشتر نمود داشته باشد، افزود: بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی مردمی در دنیاست که در عرصه‌های مختلف به ویژه جنگ نرم، علمی، تبلیغات دینی، فرهنگی همانند عرصه نظامی حضور دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تأکید کرد: خدمات بسیج از مردم و برای مردم است و شعار محوری هفته بسیج در سال جاری نیز «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است و به همین مناسبت  یک هزار و ۲۵۰ برنامه با ۳۰ محور برای اجرا در استان چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

وی، عناوین روزشمار هفته بسیج را اعلام کرد و گفت: دیدار محدود بسیجیان با مقام معظم رهبری به صورت حضوری و ارتباط تصویری حداکثری در سطح کشور و استان، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، نشست مجمع عالی بسیجیان استان با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور از برنامه‌های هفته بسیج است.

اکبری ادامه داد: نشست الگوی محله اسلامی و رونمایی از محلات الگو، جشنواره جهادگران علم و فناوری، میقات صالحین، نمایش اقتدار بسیج با حضور بیش از ۱۴ هزار بسیجی در شهرستان‌های مختلف، یادواره‌های شهدا و آبروی محله، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

وی افزود: همایش‌های ورزشی، فرهنگی و پیاده‌روی، تجلیل از خادمان مساجد و عرصه سلامت، عصر شعر و شب خاطره و جشنواره‌های علمی فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان است.

اکبری گفت: برگزاری جلسات اندیشه‌ورز و نشست‌های بصیرتی و روشنگری، اجرای سرودهای پاتوقی و خیابانی، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی، اردوهای راهیان پیشرفت و علم و فناوری، اجرای طرح «ایران جوان بمان» و کارگاه‌های عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول