اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می‌شود

فرماندار اصفهان گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می‌شود، جلسات دیدار مردمی دارای اثرات مثبتی است و مدیران با مسائل و مشکلات مردم بیش از پیش آشنا می‌شوند.

مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات‌های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان  با حضور در دبیرستان دخترانه دکتر برجیان واقع در روستای منشیان با جمع کثیری از اهالی روستاهای براآن شمالی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

احمدی در جلسه جمع‌بندی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تعامل و مشارکت روستاییان با دستگاه‌های مختلف و بالعکس، عنوان کرد: نگاه اهالی روستا باید کمک به ایجاد اشتغال و تولید در روستا باشد.

فرماندار اصفهان افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در جلسات ملاقات مردمی با پیگیری مدیران مرتفع می‌شود، جلسات دیدار مردمی دارای اثرات مثبتی است و مدیران با مسائل و مشکلات مردم بیش از پیش آشنا می‌شوند و دسترسی مردم به مدیران نیز راحت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین پیام این جلسات، انعکاس منویات مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم و ارتباط تنگاتنگ با آنان است.

احمدی از دستگاه‌های ذی‌ربط در آزادسازی و تعریض کیلومتر اول محور انرژی اتمی تقدیر کرد و گفت: زیرسازی و آسفالت این محور در اسرع وقت انجام می‌شود که این اقدام باعث کاهش تلفات و خسارت‌های جانی و مالی وارده به شهروندان می‌گردد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: افتتاح خانه هلال در روستای منشیان منشأ خیر و برکات بسیاری خواهد بود، با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات موجود، یکی از راه‌های قانونی که دولت نیز ابلاغ کرده است، تلاش برای مشارکت با بخش خصوصی و همچنین مشارکت دستگاه‌های اجرایی مختلف برای حل مشکلات موجود و اجرایی شدن پروژه‌ها است که این روند باید تقویت و ادامه یابد.

وی بر لزوم پیگیری مصوبات تأکید کرد و افزود: شرکت تعاونی دهیاری‌ها، از جمله ظرفیت‌های خوبی است که باید با مشارکت بین بخشی بستر لازم را برای اجرایی کردن پروژه‌ها فراهم سازند.

لازم به ذکر است، در این ملاقات که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف و همچنین معاونان، بخشدار و مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه‌های مختلف برگزار شد، بالغ بر ۱۵۰ نفر از ساکنان روستاهای براآن شمالی با مراجعه حضوری، درخواست‌های خود را در زمینه تفکیک اراضی، انشعابات آب و برق، واحدهای تولیدی، اشتغال، بیمه درمانی، تأمین اجتماعی، ورزش، آموزش، مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

پایان پیام/۶۳۱۲۹/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول