اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله نوری همدانی: نباید هیچ حجابی بین کارگزاران و مردم باشد/ مردم دولت را در اداره امور کمک خواهند کرد

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به منشور حکومتی امام علی (ع) به مالک اشتر، گفت: هیچ حجابی نباید بین کارگزاران و مردم باشد و مسئولان باید حرف‌ها‌ و درددل‌های مردم را بشنوند و همه تلاش خود را برای حل مشکلاتشان‌ به کار گیرند.

آیت‌الله نوری همدانی: نباید هیچ حجابی بین کارگزاران و مردم باشد/ مردم دولت را در اداره امور کمک خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمد مخبر امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان به قم سفر کرده و در دیدار با آیت‌الله‌‌ حسین نوری همدانی گزارشی از وضعیت کشور و عملکرد دولت ارائه کرده است.

آیت‌الله‌‌ نوری همدانی در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات دولت در توجه به‌ رفع مشکلات کشور و مردم اظهار داشت: همه انسان‌ها دارای مسئولیت اجتماعی‌ هستند و مسئولیت دولت در این زمینه مضاعف است.

این مرجع‌ تقلید با اشاره به منشور حکومتی امام علی (ع) به مالک اشتر، افزود: هیچ حجابی نباید بین کارگزاران و مردم باشد و مسئولان باید حرف‌ها‌ و درددل‌های مردم را بشنوند و همه تلاش خود را برای حل مشکلاتشان‌ به کار گیرند.

آیت‌الله‌ نوری همدانی توجه به عدالت را از مهم ترین وظایف حکومت و دولت دانست و گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به رفع فقر داشته باشد تا کسی نیازمند نباشد.

این مرجع عالیقدر، مردم را سرمایه اصلی جامعه معرفی کرد‌ و افزود: مردم همواره پشتیبان اسلام و انقلاب و نظام بوده‌اند و امروز هم دولت را در اداره امور کمک خواهند کرد.

آیت‌الله‌ نوری همدانی با اشاره به نقش مهم وحدت‌ و برادری در پیشبرد امور، تاکید کرد مردم باید از مسئولان حقیقت عدالت را ببینند.

وی تأکید کرد: ما مشکلات دولت را مشکلات خود می‌دانیم و برای موفقیت دولت دعا می‌کنیم و برای کمک به دولت از آنچه در توان داریم دریغ نمی‌کنیم.

آیت‌الله‌ نوری همدانی در این دیدار، اصلاح نظام بانکی را مورد تأکید قرار داد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول