اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گلایه شهردار زنجان از معطلی 6 ساله پروژه میوه تره بار گلشهر

شهردار زنجان گفت: معطلی 6 ساله میدان میوه و تره بار گلشهر علاوه بر خسارت به مردم به حیثیت شهرداری نیز لطمه زده است.

گلایه شهردار زنجان از معطلی 6 ساله پروژه میوه تره بار گلشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروز فر ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، اظهار کرد: متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم در پروژه‌ای تعلل باعث بروز خسارت شده است که نمونه آن میدان میوه و تره‌بار گلشهر است که 6 سال است معطل مانده که باید برای چنین مواردی به سرعت وارد کار شد. با این کارها به حیثیت شهرداری لطمه وارد می‌شود.

شهردار زنجان به اقدامات انجام شده در شهرداری نیز اشاره کرد و افزود: همه نیازهای شهر احصا شده است و با برنامه‌ریزی امیدواریم بتوانیم کارها را پیش ببریم، در همین راستا در حوزه ترافیک و حمل‌ و نقل‌ برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده و امور به مرور در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات توجه به ضرورت عرضه محصولات کشاورزی در میادین تره‌ و بار است و باید در شهرک‌های اقماری به این موضوع توجه ویژه‌ای شود و شهرداری باید به وظیفه خود در این بخش عمل کند.

فیروز فر به اقدامات انجام شده در حوزه ایجاد تفرجگاه شهری اشاره کرد و افزود: در چند نقطه کار در این بخش آغاز شده است و زنجانرود یکی از این اماکنی است که برنامه‌های ویژه‌ای برای آن داریم.

وی گفت: همچنین در حوزه بازگشایی معابر نیز مطالعات انجام شده و در چندین نقطه این کار انجام خواهد شد و بلافاصله بعد از عید نوروز کارها در این بخش آغاز خواهد شد.

شهردار زنجان اصلاح انهار در سطح شهر را نیز از اقدامات ضرب‌العجلی شهرداری زنجان عنوان کرد و گفت: در مرکز شهر با همکاری بین‌بخش کارها آغاز شده و در شهرک‌ها و مناطق دیگر نیز نسبت به اصلاح انهار کارهای خوبی انجام شده است که بخشی از نتیجه کار را در بارندگی‌های اخیر مشاهده کردیم.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول