اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از توقیف۱۱ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در اجرای ششمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد عقیل سلگی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با قاچاق انواع کالاهای اساسی و مورد نیاز افراد جامعه،همواره به عنوان یکی از سرفصل های مهم مأموریتی در برنامه ریزی های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این طرح عملیاتی، با هماهنگی های انجام شده در یگان های انتظامی استان، ششمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با کالاهای ممنوعه در سطح استان از هشتم آبان ماه امسال به مدت3 روز به اجرا درآمد، که طی این طرح تعداد 11 دستگاه از خودروهای سبک و سنیگن قاچاق بر توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی تصریح کرد: در اجرای این طرح، در بازرسی مأموران از خودروهای توقیفی،۳ هزا ر و ۳۰۰ مترانواع پارچه، یک دستگاه فلز یاب ، ۱۰ هزا ر و ۴۰ عدد انواع دستگاه لوازم برقی کوچک،۳۶۲ کیلوگرم مواد خوراکی، تعداد ۲ هزار و ۹۸۴ عدد انواع ظروف، ۱۱ هزا ر و ۱۸۴ قوطی کمپوت آناناس،۶۰۰ عدد انواع یراق آلات،۲۱ هزار و ۱۸۴ عدد انواع نوشت افزار، ۵۰۴ عدد انواع اسباب بازی، ۴ هزا ر و ۲۶۴ عدد انواع شیر آلات،۴۸۰ عدد نوشابه انرژی زا،۳ دستگاه لوازم خانگی و ۵۰ هزار قلم انواع داروهای خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی، کشف شد.

سلگی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۱۴ متهم در این طرح عملیاتی، اظهارداشت: از سوی کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده ۴۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود:متهمان دستگیر شده دراین طرح عملیاتی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول