اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان : هیچ‌چیز نمی‌تواند جای کتاب مکتوب را پر کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هیچ چیز نمی تواند جای کتاب مکتوب را در زندگی آدمی بگیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان : هیچ‌چیز نمی‌تواند جای کتاب مکتوب را پر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز به مناسبت هفته کتاب نماینده ولی فقیه در استان با مدیر و اعضای نهاد کتابخانه های استان دیدار کرد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در این دیدار بیان داشت : وقف، نذر و اهدای کتاب در بین مردم باید فرهنگ‌سازی و تبدیل به ارزش شود. ارتباط و همکاری با سازمان اوقاف و خیریه می‌تواند به گسترش این فرهنگ حسنه در بین مردم کمک کند.

وی با اشاره به این که کتاب غذای روح انسان است، بیان کرد: از طریق همکاری و همفکری با سایر ادارات می‌توان به دورافتاده‌ترین نقاط استان کتاب رساند و همه افراد جامعه مخصوصاً روستائیان را بهره‌مند و با برنامه ریزی و تلاش در هر روستا یک کتابخانه دایر کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: در طراحی و ساخت ساختمان‌های اداری باید دقت داشت که کتابخانه‌های سازمان ها و ادارات برای عموم قابل‌دسترسی و استفاده باشند تا مردم از فضاها و امکانات موجود در سایر دستگاهای اجرایی بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: هیچ‌چیز نمی‌تواند جای کتاب مکتوب را پر کند و لذت خواندن کتاب چاپی بیشتر از کتاب‌های الکترونیکی است. بنابراین نمی‌توان این نوع کتاب ها را جایگزین کتاب چاپی کرد زیرا هر کدام از آن‌ها جایگاه خاص خود را نزد مخاطبین دارند.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول