اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشور از واردات خوراک میگو بی نیاز شد

مدیر فروش شرکت تولید کننده غذای آبزیان فرادانه از تولید روزانه ۵۰۰ تن خوراک میگو خبر داد و گفت: در سال‌های ۹۵ و ۹۶، سالانه سه هزار تن خوراک تولید می‌کردیم، اما امسال با تلاش نیروهای بومی و کار موظف موفق شدیم میزان تولید سالانه را به ۵۰ هزار تن برسانیم و کشور را از واردات خوراک میگو بی‌نیاز نماییم.

کشور از واردات خوراک میگو بی نیاز شد

امین اسدی مدیر فروش شرکت تولید کننده غذای آبزی پروری فرادانه عصر امروز در حاشیه بازدید از سایت پرورش میگو رودشور در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عمده هزینه جاری مزرعه پرورش میگو هزینه خوراک می‌باشد به عبارتی، بالغ بر ۷۰ تا ۸۰ درصد هزینه‌ها مربوط به خوراک به شمار می آید.

اسدی با اشاره به اینکه کیفیت و کمیت دو مولفه مهم برای مجموعه ماست، گفت: شرکت فرادانه بزرگترین تولید کننده خوراک آبزیان در خاورمیانه و سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده و محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می کند.

وی افزود: شرکت فرادانه با راه اندازی سیستم فروش اعتباری به پرورش دهندگان میگو کشور کمک کرد که محصول تولیدی را با قیمت مناسب و مد نظر و بدون هیچ گونه واسطه‌ای پس از مرحله برداشت به فروش برسانند.

مدیر فروش شرکت تولید کننده غذای آبزی‌پروری فرادانه ادامه داد: در صنعت میگو یک سری اسپانسرهایی وجود دارند که خوراک را در اختیار پرورش دهنده قرار می‌دادند و در قبال پول محصول، بخشی از محصول یا بعضا کل محصول پرورش دهنده را تصاحب می‌کردند، اما امروز این انحصار طلبی در کشور شکسته شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت شرکت فرادانه پاسخگویی شبانه روزی است، افزود: سعی کرده‌ایم همواره در کنار مشتریان باشیم و با بازدیدهای دوره‌ای از مزارع پرورش میگو، از نظریات و تجارب پرورش دهندگان برای بالا بردن کیفیت محصول کاملا ایرانی بهره لازم را ببریم.

اسدی بیان داشت: شرکت فرادانه از سال ۹۰ وارد تولید خوراک آبزیان شد و از سال ۹۵ با یک خط، تولید خوراک میگو را آغاز کردیم که در سال ۹۶ به دو خط، سال ۹۸ به چهار خط رسید و اکنون به ۸ خط تولید اختصاصی خوراک میگو در کشور رسیده‌ایم.

مدیر فروش شرکت تولید کننده غذای آبزیی پروری فرادانه از تولید روزانه ۵۰۰ تن خوراک میگو خبر داد و گفت: در سال‌های ۹۵ و ۹۶، سالانه سه هزار تن خوراک تولید می‌کردیم، اما امسال با تلاش نیروهای بومی و کار موظف موفق شدیم میزان تولید سالانه را به ۵۰ هزار تن برسانیم و کشور را از واردات خوراک میگو بی‌نیاز نماییم.

وی اضافه کرد: سیاست این شرکت توجه همزمان به کیفیت و کمیت است و در زمینه کیفیت خوراک توانسته‌ایم پا به پا و گاها بهتر از نمونه‌های خارجی حرکت کنیم و گواه این موضوع صحبت‌های پرورش دهندگان میگو کشور می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول