اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بودجه 10 میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر ایران تخصیص می‌یابد

رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران گفت: 10 میلیون دلار بودجه برای مقابله با حوادث، به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تخصیص داده خواهد شد.

بودجه 10 میلیون دلاری به جمعیت هلال احمر ایران تخصیص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عطا مرتضی دورانی دوشنبه شب در دیدار صمیمی با اعضای فعال و برگزیده رویدادهای فرهنگی هلال احمر استان زنجان به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان با ابراز خرسندی از حضور در بین جوانان اظهار کرد: حضور در بین جوانان و مشاهده تعامل و همکاری آن‌ها انرژی‌ بخش است.

رئیس دفتر نمایندگی فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سال تاسیس سازمان جوانان به اعضای جوانان هلال احمر افزود: 10 میلیون دلار بودجه به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده خواهد شد که قرار است با استفاده از این بودجه از فعالان هلال احمر حمایت و برای مقابله با حوادث در ایران آماده‌تر شویم.

وی به همکاری 15 میلیون خیر در جهان با صلیب سرخ اشاره کرد و افزود: اگر وجود ما داریم به خاطر جوانان است و تمام تمرکز ما کمک به این قشر و اهمیت به ایده‌های آنهاست چرا که متخصصان و کارشناسان آینده هلال احمر ایران هستند.

دورانی گفت:  اعضای جوانان همچنین می‌توانند به مهاجران کشورهای همسایه کمک کنند و ما به عنوان فدارسیون بین‌المللی به جوانان کمک خواهیم کرد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول