اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام حزب‌الله: نتانیاهو نمی‌تواند توافق ترسیم مرز دریایی با لبنان را لغو کند

معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که مقاومت امروز قدرتمندتر و مصمم‌تر از هر زمان دیگری است.

مقام حزب‌الله: نتانیاهو نمی‌تواند توافق ترسیم مرز دریایی با لبنان را لغو کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت امروز قدرتمند و مصمم‌تر از هر زمان دیگری است، تأکید کرد که به برکت مقاومت و معادلات آن و نیز خون شهدا، لبنان دستآوردهایی را محقق کرده است.

شیخ دعموش گفت که نتیجه حاصل شده در پرونده ترسیم مرزهای دریایی، دستآورد واقعا بزرگی است که اگر معادله دولت، مقاومت و ملت نبود این دستآورد حاصل نمی‌شد.

بنابر گزارش شبکه المنار، شیخ دعموش با اشاره به تهدیدات «بنیامین نتانیاهو» پس از پیروزی در انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی با لبنان گفت: «نتانیاهو نمی‌تواند این توافقنامه را لغو کند چرا که اولا دو نهاد نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی درباره اهمیت این توافقنامه با هدف اجتناب از جنگ در لبنان و منطقه اتفاق نظر دارند و لذا نتانیاهو نمی‌تواند تصمیمی بر خلاف تصمیمات نظامی و امنیتی اتخاذ کند و دوم اینکه معادله مقاومت که باعث شد آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر خواسته‌های لبنان تسلیم شوند همچنان به قوت خود باقی است و این معادله ضامن حقیقی تداوم این توافقنامه باقی خواهد ماند».

دعموش همچنین گفت که علت اصلی مشکلات و درد و رنج لبنانی‌ها، دولت آمریکاست که لبنان را محاصره کرده و برای عمیق‌تر کردن بحران و مشکلات آن از طریق ممانعت از کمک به لبنان، ممانعت از ارسال برق و گاز به این کشور ، جلوگیری از حل مسئله آوارگان و دخالت، دخالت در امور داخلی لبنان و تلاش برای تحمیل رئیس جمهور وابسته به آمریکا در لبنان، تلاش می‌کند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول