اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| به زودی ساخت کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب در مسجد سلیمان آغاز خواهد شد

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: زمینی جهت استقرار سگ‌های بلاصاحب تعیین خواهد شد و لازم است مدیران مربوطه در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند تا هر چه سریعتر ساخت کمپ نگهداری سگ‌های بلاصاحب آغاز شود.

فارس من| به زودی ساخت کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب در مسجد سلیمان آغاز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان کمپینی با عنوان «درخواست جمع آوری سگ‌های ولگرد مسجد سلیمان» در سامانه «فارس من» ثبت کردند که خبرنگار فارس پیگیر این موضوع شد.

رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به لزوم اقدام مشترک دستگاه‌های متولی جهت ساماندهی سگهای بلاصاحب در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به معضلات به وجود آمده و ازدحام بیش از اندازه سگ‌های بلاصاحب در سطح شهرستان و ایجاد مزاحمت و ترس برای شهروندان، باید هماهنگی‌های لازم برای جمع آوری این حیوانات انجام شود.

وی افزود: اکیپ‌های فعال زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در شهرستان تشکیل شد و این اکیپها ضمن فعال بودن در خصوص جمع آوری و انتقال این حیوانات، باید تمام تلاش خود را در جهت حفظ امنیت شهروندان و زنده گیری سگها و همچنین بالابردن سرعت عمل در جمع آوری و انتقال سگهای بلاصاحب بکار گیرند و موارد نارضایتی شهروندان را به صورت مرتب پیگیری کنند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با بیان اینکه برای نگهداری سگ‌های بلاصاحب باید برنامه ریزی اصولی انجام شود، گفت: باید در این مسئله تمامی دستگاه‌های متولی مانند شهرداری‌، محیط زیست، اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان با طرح و برنامه مدون نسبت به ساماندهی آن اقدامات لازم را انجام دهند.

رضایی فاضل تصریح کرد: حضور سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر بصورت گروهی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده است، بر این اساس جانمایی و ایجاد مرکز نگهداری و مدیریت سگ‌های بلاصاحب توسط دستگاه‌های متولی انجام گیرد.

رضایی فاضل ضمن تاکید بر تعیین زمین جهت استقرار سگ‌های بلاصاحب، عنوان کرد: لازم است مدیران مربوطه در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند تا هر چه سریعتر ساخت کمپ نگهداری سگ‌های بلاصاحب آغاز شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول