اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کشف 53 قبضه سلاح جنگی، شکاری و مقادیری قابل توجهی مهمات در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ازکشف 53 قبضه سلاح جنگی، شکاری و تعداد 1560 عدد فشنگ جنگی در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.

کشف 53 قبضه سلاح جنگی، شکاری و مقادیری قابل توجهی مهمات در مرز ارومیه

سردار حسین خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در نقطه صفر مرزی، ماموران هنگ مرزی ارومیه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و رصد گذرگاه ها، مسیر تردد کاروان قاچاق سلاح در ارتفاعات صعب العبور مرزی را شناسایی و توقیف محموله را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی معابر مرزی در شرایط بسیار سخت و نامساعد جوی، موفق به کشف تعداد 53 قبضه سلاح شکاری و جنگی قاچاق شامل 14 قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه 9 تیغه خشاب و 9 کیف حمل متعلق به کلت ، 27 قبضه سلاح وینچستر تاشو و 12 قبضه سلاح شکاری تک لول شدند.

سردار "حسین خانی" اضافه کرد: مرزبانان دلاور استان در اقدام غافلگیرانه دیگری در حوزه استحفاظی هنگ مرزی سردشت موفق به کشف 52 عدد خشاب و یک هزارو پانصد و شصت عدد گلوله جنگی کلاش شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی بیان اینکه قاچاقچیان که از دستیابی به اهداف شوم شان ناکام ماندند و با استفاده از تاریکی شب به آن سوی مرزها متواری شدند، تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول