اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

انتقاد از بی توجهی به تیم قهرمان/ صالحی: طلای جهان را از دل جهنم بیرون کشیدیم

بهترین لیبروی والیبال نشسته جهان گفت: بازی فینال از هر جهت برای ما بسیار سنگین و سخت بود، اما خداراشکر می کنم که این طلا را از دل جهنم بیرون کشیدیم .

انتقاد از بی توجهی به تیم قهرمان/ صالحی: طلای جهان را از دل جهنم بیرون کشیدیم

رمضان صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات جهانی اظهار داشت: این قهرمانی با همه قهرمانی‌ها فرق می‌کرد و تیم ملی والیبال نشسته انصافا لایق این قهرمانی بود،چرا که 13 اردوی پر فشار، دوری از خانواده و مشکلات را پست سر گذاشتیم تا بتوانیم به این عنوان دست پیدا کنیم. من قبل از رفتن به این مسابقات هم گفته بودم که تیم ملی والیبال نشسته شخصیت قهرمانی را دارد.

وی در خصوص بازی فینال که برابر بوسنی قرار گرفتند گفت: بازی فینال از هر جهت برای ما بسیار سنگین و سخت بود حتی خود من هم تحت تأثیر قرار گرفتم و نتوانستم بازی خودم را انجام دهم از بازیکنان تیم ملی هم بابت این موضوع عذرخواهی کردم. بازیکنان تیم ملی از نفر اول تا نفر دوازدهم فوق‌العاده هستند و به کمک کردند تا قهرمان شویم.

بهترین لیبروی جهان در خصوص سجده بر پرچم کشورمان عنوان کرد: 23 سال است در تیم ملی حضور دارم و در این 23 سال هر بار قهرمان شدیم این کار را انجام دادیم و سجده شکر بر پرچم کشورمان گذاشتیم. این کار در تیم ملی نهادینه شده است، همیشه خوشحالی‌های متفاوتی وجود داشته است ولی بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته جدای هر داستانی هستند و نیت و کارشان مشخص است.

وی در خصوص عدم استقبال مسئولان از تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در زمان بازگشت گفت: ای کاش مسئولان می‌آمدند و از این تیم تمام قهرمان استقبال می‌کردند. خوب همه ما ناراحت شدیم چرا که به سادگی این قهرمانی به دست نیامد و می‌توانم بگویم از دل جهنم این مدال را بیرون کشیدیم و تنها انتظارمان استقبال گرم از این بازیکنان با غیرت بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول