اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کار سخت ایران در فینال برابر میزبان/ رضایی: هشتمین قهرمانی را به علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) تقدیم خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: هشتمین قهرمانی در جهان را به برکت وجود آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) به ایشان تقدیم خواهیم کرد.

کار سخت ایران در فینال برابر میزبان/ رضایی: هشتمین قهرمانی را به علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) تقدیم خواهیم کرد

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی‌های تیم ملی تا رسیدن به فینال اظهار داشت: بازی‌های بسیار خوبی را داشتیم و خدا را شکر می‌کنیم که بدون حتی دادن یک ست به فینال رسیدیم. این قدرت والیبال نشسته ایران را نشان می‌دهد اما باید تمام تمرکز خودمان را روی بازی فینال بگذاریم، چرا که برابر میزبان بازی داریم. با توجه به میزبان بودن بوسنی بازی بسیار سختی خواهیم داشت، اما ما هم تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم بازیکنانم در فینال هم والیبال خود را بازی کنند و برای هشتمین بار قهرمان جهان شوند.

وی افزود: فردا بازی سختی را خواهیم داشت به دلیل این که در کشور بوسنی هستیم و والیبال نشسته ورزش اول این کشور محسوب می‌شود که قطعاً تماشاگران بوسنیایی فردا برای حمایت از تیم ملی کشورشان سالن را پر خواهند کرد و خوب این هم به دلیل میزبان بودن بوسنی قابل پیش‌بینی بود و بازیکنان تیم ملی هم این مسئله را به خوبی می‌دانند. ما هم تیم ایران هستیم و امیدوارم بازیکنانم مزد زحمات خود را در بوسنی بگیرند و سر بلند شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در خصوص اینکه تیم ملی به این زودی ها رقیب جدی نخواهد داشت گفت: قدرت تیم ملی والیبال نشسته ایران غیر قابل انکار است، اما نمی توانیم پیشرفت دیگر تیم‌ها را نادیده بگیریم برزیلی که ما روز گذشته با آنها بازی کردیم تیم بسیار خوبی دارند و از مربی خوبی هم بهره می‌برند که مطمئنم در آینده با تمرین و حضور در رقابت‌های مختلف بهتر از الان خواهند شد. ما تا المپیک حدود 20 ماه فرصت داریم و باید خوب برنامه‌ریزی کنیم و تمرین کنیم، چرا که حریفان ما بیکار نخواهند ماند و از همین فردا برنامه ریزی تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. 

رضایی درباره هشتمین قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در رقابت‌های قهرمانی جهان هم عنوان کرد: پس از قهرمانی می توانم بگویم که یک نفس راحت خواهم کشید و بازیکنان هم مزد زحمات خود را کسب خواهند کرد. هشتمین قهرمانی در جهان را به برکت وجود آقا علی‌ابن‌موسیالرضا (ع) به ایشان تقدیم خواهیم کرد، امام رضا (ع) برکت ایران است و هرگاه با عدد هشت مواجه می شویم ناخداگاه امام رضا (ع) به یادمان می آید. به همین دلیل هم این پیروزی و قهرمانی را به ایشان تقدیم خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول