اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام طباطبایی در مسجد گوهرشاد مشهد برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام سید جعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر امام رضا(ع) روز یکشنبه در مسجد گوهرشاد مشهد برگزار شد.

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام طباطبایی در مسجد گوهرشاد مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم بزرگداشت حجت الاسلام طباطبایی به خبرنگاران گفت:  این عالم جلیل القدر یک روحانی برجسته، دلسوز، مردمی، متعهد، انقلابی و اجتماعی در میان مردم بود و با کسب فیض از بارگاه مقدس حضرت ثامن‌الائمه(ع) عمر پربرکت خود را صرف تبیین و ترویج آموزه‌های اسلام و معارف ائمه اطهار(ع) کرد و برکات و خدمات علمی فراوانی برای حوزه و مردم مشهد داشت.

وی اظهار کرد: حجت الاسلام طباطبایی یک روحانی دلسوز، بی‌آلایش و مردم دار بود و از تمام خصوصیات یک روحانی خادم دین و اهل بیت (ع)  برخوردار بود.

مرحوم حجت الاسلام سید جعفر طباطبایی از علما و خطبای مشهد و امام جماعت حرم مطهر امام رضا (ع) ۱۸ آبان در پی بیماری دعوت حق را لبیک گفت، پیکر آن مرحوم روز ۱۹ آبان با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسوولان در مشهد تشییع شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول