اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع بیگانه/ آزادی ۲۳ زندانی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع کشورهای همسایه خبر داد.

انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع بیگانه/ آزادی ۲۳ زندانی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان اتباع همسایه به کلانتری 177 خاور شهر در خصوص گروگانگیری و اخاذی میلیونی از وی توسط اشخاصی به بهانه خروج قانونی از کشور و اعزام به کشورهای همسایه با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار آن یگان قرار گرفت.

وی گفت: تیم های عملیاتی کلانتری خاورشهر با رصد میدانی، بررسی های تخصصی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را در باغ ویلایی در محدوده محمود آباد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی قضائی در این خصوص انجام پذیرفت، ابراز داشت: تیم عملیاتی کلانتری خاورشهر با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی 7 نفر متهم که 4 تن از آنان ایرانی و 3 تن از آنها اتباع کشور همسایه بودند و در بررسی بیشتر تعداد 23 نفر از اتباع کشورهای همسایه که در محل زندانی شده بودند را نیز آزاد و به همراه متهمان به کلانتری خاورشهر منتقل کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه دو نفر از 7 متهم این پرونده سابقه دار در حوزه قاچاق انسان بوده اند، گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کرده و به غیر از اتباعی که در باغ توسط سارقان زندانی شده بودند تا کنون 10 شاکی مراجعه و نسبت به متهمان دستگیر شده اعلام شکایت کرده و تحقیقات در راستای کشف جزئیات بیشتر پرونده ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول