اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرقت اطلاعات 800 کارت بانکی با استفاده از اسکیمر در کاشان/ 5 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 5 نفره‌ای که با شیوه کپی کردن کارت بانکی بیش از 20 میلیارد ریال از حساب بانکی 800 نفر سرقت کرده بودند، در عملیات مأموران پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان خبر داد.

سرقت اطلاعات 800 کارت بانکی با استفاده از اسکیمر در کاشان/ 5 نفر دستگیر شدند

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌های متعددی از مرجع قضایی مبنی بر برداشت‌های غیر‌مجاز از حساب‌های بانکی مسافران عبوری از محور کاشان _ قم، موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات علمی و تخصصی و رصد هوشمندانه کارشناسان پلیس فتا سرانجام اعضای باندی ۵ نفره که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی کردن کارت بانکی شهروندان کرده و به صورت غیر مجاز از حساب آن‌ها برداشت کرده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات دقیق و حساب شده در مخفیگاه خود دستگیر شدند. 

میرحیدری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه لپ‌تاپ، ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، یک دستگاه اسکیمر مخصوص کپی کردن کارت بانکی و یک دستگاه دوربین حرفه‌ای فیلمبرداری کشف و متهمان تا کنون به سرقت ۲۰ میلیارد ریال از حساب بانکی ۸۰۰ نفر اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از مسدود کردن حساب بانکی متهمان خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۱۵۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مال باختگان و کشف میزان برداشت‌های صورت گرفته از حساب آنان توسط کارشناسان پلیس فتا ادامه دارد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول