اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ناراحتی بهترین مدافع جهان از مسئولان/ بیگدلی: به قولی که داده بودیم عملکردیم

بهترین مدافع والیبال نشسته جهان گفت: تیم ملی والیبال نشسته به قولی که داده بود عمل کرد و ای کاش مسئولان هم به استقبال می‌آمدند.

ناراحتی بهترین مدافع جهان از مسئولان/ بیگدلی: به قولی که داده بودیم عملکردیم

صادق بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی والیبال نشسته جهان اظهار داشت: بازی های قهرمانی جهان که در بوسنی برگزار شد از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه تیم ها با آمادگی کامل به این مسابقات آمده بودند. این تنها برای تیم هایی که به جمع 4 تیم برتر رسیدند نیست و از همان مرحله گروهی بازی های سنگینی داشتیم ولی خوب خداروشکر می‌کنم که توانستیم قولی را که دادیم عملی کنیم و با قهرمانی برگردیم.

بیگدلی در خصوص بازی فینال که برابر بوسنی به برتری رسیدند گفت: ما پیش بینی این را کرده بودیم که بازی بسیار سختی برابر بوسنی داشته باشیم، میزبان بودند و از همه توان استفاده کردند تا قهرمان شوند، برای این بازی ما 5 امتیاز را کنار گذاشته بودیم که داوران به نفع بوسنی اعلام کنند. خوشحالیم که توانستیم بوسنی را 3 بر صفر در خاک کشور خودشان شکست دهیم. چیزی که خیلی برای جالب بود تماشاگران بوسنیایی بعد از بازی اذعان داشتند که ما می‌دانستیم که ایران قهرمان خواهد شد.

بهترین مدافع جهان درخصوص نیامدن مسئول برای استقبال گفت: این قهرمانی خیلی با ارزش بود و ما 150 روز اردو را پشت سرگذاشتیم تا به این قهرمانی برسیم و انتظار داشتیم برای استقبال از تیم ملی می آمدند. فقط می‌توانم بگویم ای کاش مسئولان به استقبال قدرتمندترین تیم جهان می آمدند.

وی در پایان درباره سجده بر پرچم کشور پس از قهرمانی در جهان گفت: این رسم همیشگی والیبال نشسته است که بعد از پیروزی ها رقم می‌خورد و بازیکنان تیم ملی سجده شکر بر روی پرچم ایران می‌گذارند امیدوارم که دل مردم عزیز کشورمان را شاد کرده باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول