اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وجود فناوری‌های خاص در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

معاون وزیر تجارت، صنعت و سرمایه‌گذاری و رئیس اتاق بازرگانی عمان در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این شهرک یک مجموعه در سطح عالی علم و فناوری است که فناوری‌های خاص و تحقیقات قوی دارد.

وجود فناوری‌های خاص در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، صالح بن سعید مسن معاون وزیر تجارت، صنعت و سرمایه‌گذاری و رئیس اتاق بازرگانی عمان در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک علمی اظهار داشت: ایده‌های بسیار قوی و ارزشمندی در این مجموعه وجود دارد که نیاز بازار را به خوبی و درستی مرتفع کردند.

وی پس از ملاحظه توانمندی‌های این مجموعه گفت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یک مجموعه در سطح عالی علم و فناوری است که دارای فناوری‌های خاص و تحقیقات قوی بوده و ارتباطات خوبی را با صنعت نیز برقرار کرده است.

صالح بن سعید مسن نیز پس از شناخت پتانسیل دو شرکت شرکت نصرالدولیه و بهیار صنعت سپاهان، ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با فناوری‌های معرفی شده و ارتباطاتی که این دو شرکت با عمان دارند، بر تحکیم و تقویت ارتباطات تاکید کرد و افزود: درصورت وجود هرگونه مشکل یا مانع در روند فعالیت در عمان، همکاری کامل برای حل آن و تقویت ارتباطات با کشور ایران تلاش خواهم کرد.

معاون وزیر تجارت، صنعت و سرمایه‌گذاری عمان بیان کرد: ما تمایل به ارتباطات گسترده‌ای با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان داریم و از توان شهرک برای دانشگاه، صنعت و آکادمی نوآوری عمان بهره‌برداری کنیم.
این هیات 15 نفره سپس از دو شرکت بسپار شیمی سپیدان و بهیار صنعت سپاهان بازدید کردند و از نزدیک در جریات فعالیت و توان تکنولوژی و علمی آنها قرار گرفتند.

شایان ذکر است در این بازدید صالح بن سعید مسن، معاون وزیر تجارت، صنعت و سرمایه‌گذاری عمان در راس یک هیات تجاری متشکل از رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان، مشاور وزیر صنعت، مدیرکل صنایع وزارت صنعت و تجارت، رئیس اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی، مشاور اقتصادی اتاق بازرگانی، مدیر شوراها و چند تن از مدیران شرکت‌های عمانی به همراه نمایندگان استانداری اصفهان و نمایندگان دفترغرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران حضور داشتند.

پایان پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول