اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تقدیر دهقانی و ستاری از زحمات پرویز کرمی در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون فعلی علمی و فناوری رئیس جمهور و سورنا ستاری معاون سابق، از تلاش های صادقانه و موثر پرویز کرمی تقدیر کردند.

تقدیر دهقانی و ستاری از زحمات پرویز کرمی در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نامه ای خطاب به پرویز کرمی با اشاره به اینکه یکی از مقاطع ارزشمند خدمت خویش را  در سمت مشاور و رییس  اسبق مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی و دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ببه پایان رسانده، نوشت: وظیفه میدانم از زحمات و تلاش های مانده و مؤثر جنابعالی که موجب سنگ بنای بسیاری از تحولات و زمینه ساز پیشرفت کشورمان شده است، تقدیر و تشکر نمایم.

 سورنا ستاری معاون سابق علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و رئیس اسبق بنیاد ملی نخبگان، نیز در نامه ای از  تلاش بی وقفه پرویز کرمی تقدیر کرد و نوشت: بیش از سی و پنج سال حضور اداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت خستگی ناپذیرتان در بالغ بر یک دهه برای به بار نشاندن فرهنگ فخرآور ایران ساخت، جای تقدیر بسیاردارد. از شما برای خدمت صادقانه و نافذانه تان قدردانی کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول