اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مراجعه 347 خوزستانی به بیمارستان در پی بارندگی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۳۴۷ شهروند خوزستانی بر اثر مشکلات تنفسی ناشی از بارش های پاییزی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

مراجعه 347 خوزستانی به بیمارستان در پی بارندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش‌های ۲ روز اخیر در خورستان، تعدادی از هم استانی‌ها به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی گفت: در پی بارش‌های ۲ روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد ۳۴۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه به گروه‌های پرخطر در بارش‌ پاییزی اشاره کرد و افزود: افراد و گروه‌های پرخطر با سابقه ابتلای به آسم و آلرژی و افرادی که سابقه تنگی نفس به دنبال بارندگی‌ پاییزی در سال‌های قبل را دارند توصیه می‌شود به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

وی افزود: همچنین مبتلایان به بیماری‌ مزمن داخلی از قبیل بیماری‌های قلبی، عروقی و کلیوی، همچنین  کودکان نیز توصیه می‌شود از قرار گرفتن در محیط بیرون خودداری کنند.  

حی‌بر ادامه داد: هنگام بارش‌ پاییزی حداقل تا ۲۴ ساعت پس از قطع بارش از فعالیت ورزشی در هوای آزاد خودداری شود و افراد پرخطر در صورت نیاز به خروج از منزل، از ماسک مناسب استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول