اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نخستین رویداد تانای در لرستان برگزار می‌شود

رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: اولین رویداد توسعه و ارتقاء زیست بوم نوآوری استان‌ها ( تانای) به میزبانی پارک علم و فناوری دوم آذرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

نخستین رویداد تانای در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد نامداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری  رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوریاستان ‌ها (تانا) در لرستان، اظهار کرد: این رویداد به منظور احصاء مشکلات و نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان و ارائه پیشنهادات و راهکار‌های نوآورانه و خلاقانه برای رفع این مشکلات در لرستان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در لرستان و استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش بنیان در جهت رفع مشکلات و نیازمندی‌های صنایع و دستگاه های اجرایی استان، در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اجرای پارک علم و فناوری لرستان، رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوریاستان ‌ها (تانا) در دوم آذرماه سال جاری در استان برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان مشکلات و نیاز‌های خود را در سایت پارک علم و فناوری لرستان به نشانی www.lstp.ir ثبت می‌کنند.

رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت:  همزمان اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اعضای هیات علمی، شرکت‌های دانش ‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی و سایر افراد می‌توانند با مراجعه به سایت پارک نیازمندی های مطرح شده را دریافت و برای حل مسائل مربوطه راه ‌حل پیشنهادی خود را ارائه ‌دهند.

 نامداری اظهار کرد: مشارکت کنندگان در زمینه ‌های مختلف و تمامی رشته‌ها می‌توانند نیازها و راه ‌حل‌های مورد نظر خود را بیان  و در دوم آذر ماه؛ صاحبان ایده در حضور داوران، روسای دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارشناسان مرتبط، راهکار‌های خود را برای حل مسائل مطرح شده  ارائه می‌کنند و  بر اساس مفید و راه گشا بودن راه ‌حل‌های مذکور، از آن‌ها حمایت خواهد شد.

وی افزود: به برگزیدگان این رویداد بر اساس سطح آمادگی فناوری ایده‌ها، مبالغ 20 ،30 و 40 میلیون تومانی بلاعوض، تسهیلات کم بهره، امکان استفاده از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری لرستان و ارائه کمک هزینه 50 درصدی در قالب طرح احمدی روشن اعطا خواهد شد.
رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: علاقه‌مندان و صاحب‌نظران می‌توانند با مراجعه به نشانی وب سایت www.lstp.ir نسبت به دریافت نیازهای احصاء شده و ارائه راهکار مراجعه و راه ‌حل یا ایده پیشنهادی خود را در قالب فایل معرفی، به رایانامه موجود در سایت جهت ارزیابی ارسال کنند.
نامداری در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  عبدالمجید فرج الهی، مسئول برگزاری رویداد با شماره تلفن 09128914054 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول