اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتشار رایگان ۳۷ کتاب با موضوع شهدای استان قم

انتشارات حماسه یاران ۳۷ کتاب در مورد شهدای استان قم را به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان به صورت رایگان منتشر کرد.

انتشار رایگان ۳۷ کتاب با موضوع شهدای استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، انتشارات حماسه یاران 37 کتاب از مجموعه کتب ستارگان حرم کریمه ‌‌‌‌(س) را به صورت رایگان منتشر کرده است.

این انتشارات زندگینامه، خاطرات و عکس‌هایی از شهیدان جواد عابدی، عباس اکبری، محمد بنیادی، ابراهیم جنابان، احمد کریمی، اکبر جمراسی، اکبر غلامپور، جعفر حیدریان، اکبر خردپیشه شیرازی، حسین قاسمی، سیداحمد نبوی، محسن روحانی، سیدمحمد علوی، سیدمحمد میرقیصری، عباس عاصمی، عبدالله معیل، علی آخوندی، علی اسکندری، علی اصغر امینی بیات، علی اکبر نظری ثابت، علیرضا محمدی فردویی، محمدجواد دل آذر، محمدحسین شیخ حسنی، محمدحسین کبیری، محمود احمدی تبار، محمود شاهدی، مصطفی کلهری، ناصر جام شهریاری، اسماعیل صادقی، مهدی زین الدین، مجید زین الدین، عباس حاجی زاده و محمود شاهدی را به اشتراک گذاشته است.

همچنین چهار کتاب از این کتب با عنوان «برای همکلاسی‌ام» درباره وصایای شهدای دانش آموز استان قم با اشاره به نام مدرسه این دانش آموزان و سن آنان تدوین شده که جلد نخست این چهار کتاب در دو فصل «دفتر مناجات» و «دفتر والدین» تنظیم شده است، ضمن آن که جلد دوم نیز به موضوع اسلام و انقلاب، انجام تکلیف، دشمن شناسی، ولایت فقیه و علاقه رزمندگان به حضرت امام خمینی (ره) می‌پردازد.

و اما جلد سوم درباره وصایای شهدای دانش آموز استان قم با عنوان «دفتر کربلا و شهادت» و با زیرمجموعه هایی مانند توصیف شهادت، شهادت طلبی و همچنین جبهه و جهاد تنظیم شده و جلد چهارم نیز وصایای عبادی سیاسی، اخلاقی و شرعی این عزیزان را مرور می‌کند.

در یکی از این چهار جلد، وصیت شهید مهدی برخورداری از دبیرستان هدایتی به این جملات مورد توجه قرار گرفته است: «از همه می خواهم که وظایف خود را به خوبی انجام دهند و همیشه خدا را در نظر داشته باشند و خون شهید را در نظر داشته باشند. از همه می خواهم که مرا دعا کنند و برای من طلب آمرزش بکنند.»

علاقمندان می توانند برای بارگیری رایگان این ۳۷ جلد کتاب حوزه جهاد و شهادت به نشانی hamasehyaran.ir مراجعه کنند.

انتشارات حماسه یاران به عنوان ناشر تخصصی عرصه جهاد و شهادت کتب تاکنون کتب و آثار مختلفی را در این حوزه به علاقمندان عرضه کرده که از آن جمله می توان به کتاب پُرفروش «تنها گریه کن»، خاطرات اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان، اشاره کرد که مزیّن به تقریظ رهبر جانباز انقلاب اسلامی است و تاکنون بیش از ۱۲۵ بار تجدید چاپ شده است.

انتهای پیام/ ۷۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول