اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تاج: انتظار رفع تعلیق استقلال و پرسپولیس تا ۲۰ روز آینده می‌رود/ تصمیمی جدید برای حمل و نقل مسافران جام جهانی

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه انتظار می‌رود تا ۲۰ روز آینده تعلیق استقلال و پرسپولیس برای حضور در مسابقات بین‌المللی رفع شود، گفت: تصمیم بر این شد تا گردشگران ایرانی به دلیل هزینه‌های بالای هتل در دوحه، در صورت تمایل می‌توانند به تهران بازگشته و مجدد برای دیدن بازی‌ها به قطر عازم شوند.

تاج: انتظار رفع تعلیق استقلال و پرسپولیس تا ۲۰ روز آینده می‌رود/ تصمیمی جدید برای حمل و نقل مسافران جام جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با محوریت برگزاری المپیاد ورزشی فوتسال جوانان کشور "استعداد یابی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال" با نام کیش کاپ که عصر جمعه 20 آبان در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد؛ ظرفیت استان های کشور را موتور محرکه توسعه فوتبال ایران معرفی کرد.

تاج با بیان این که برخی از استان ها از ظرفیت های خوبی در حوزه فوتبال برخوردار هستند، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری فدارسیون برای نخستین بار برای استعداد یابی فوتبال ساحلی و فوتسال می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار این ورزش نقش آفرینی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، فوتبال ساحلی و فوتبال کشور را دارای مزیت‌های فراوانی در این دو رشته برشمرد و افزود: با اندک سرمایه گذاری و یک برنامه مدون می توانیم نقش بسزایی در این حوزه ایفا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: جزیره کیش می تواند نقش موثری در برگزاری و اعزام افراد و هواداران به جام جهانی داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در ادامه، اظهار داشت: منطقه آزاد کیش محل مناسبی برای تردد و استفاده از امکانات رفاهی مقرون به صرفه برای هواداران جام جهانی است چرا که کیش رویکرد ورزش محور در سیستم ورزشی کشور دارد.

انتظار رفع تعلیق استقلال و پرسپولیس تا ۲۰روز آینده 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  عصر جمعه همچنین در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با سازمان منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می رود با به نتیجه رسیدن پیگیری های مختلف در ۲۰ روز آینده پس از تعلیق باشگاه های کشور در جام باشگاه های آسیا رفع شود تا پرسپولیس و استقلال بتوانند به مسابقات بین المللی بازگردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی تمام موانع اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را مرتفع کرده است افزود: چرخه باشگاه های کشور با رویدادهای بین‌المللی فوتبال در این دو سال قطع بود که اگر ادامه پیدا کند تاثیر خود را در تیم ملی نیز خواهد گذاشت.

رفع مشکلات کمپ تیم ملی در قطر

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به سفر هیات ایرانی به کشور قطر به منظور رفع مشکلات کمپ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز گفت: در این سفر و در بازدید از محل اسکان، زمین و ورزشگاه‌ها با مسوولان قطری دیدارهایی برگزار و بسیاری از مشکلات پیش رو در حوزه هتل محل استقرار تیم حل شد.

وی با تاکید بر اینکه مساله بر زمین مانده‌ای به لحاظ ترابری و حمل و نقل وجود ندارد افزود: مواردی هم هست که مربوط به مسایل داخلی است که با برنامه ریزی حل خواهد شد تا تیم ملی بتواند نتایج مطلوبی در جام جهانی کسب کند.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین خبرها از جایگاه جزیره کیش در اسکان مسافران گفت: در این جزیره زحمات بسیاری مانند ساخت چهار زمین فوتبال کشیده شد که می‌تواند پشتیبانی خوبی برای اردوهای تیم‌های ملی و همچنین اردوهای تیم‌های باشگاهی باشد.

مهدی تاج افزود: با توجه به اینکه دوشنبه تیم ملی عازم دوحه قطر می‌شود، دیگر فرصتی برای حضور تیم ملی در کیش نیست و بعد از اعزام به دوحه و دیدار با تیم تونس، آماده حضور در دور گروهی مسابقات خواهیم شد.

تاج در خصوص چگونگی حمل و نقل مسافران جام جهانی هم گفت: تصمیم بر این شده تا گردشگران ایرانی به دلیل هزینه‌های بالای هتل در دوحه، در صورت تمایل می‌توانند به تهران بازگشته و مجدد برای دیدن بازی‌ها عازم قطر شوند.

پایان پیام/ ت 31

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول