اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اسماعیلی: دشمنان به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب هستند/ آغوش نظام اسلامی به روی خطاکاران باز است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه آغوش نظام اسلامی مبتنی بر رأفت اسلامی به روی خطاکاران باز است اما یک قدم از مسیر شهدا عقب نخواهیم نشست، گفت: دشمنان به دنبال برجسته‌سازی و بزرگ نشان دادن ضعف‌ها و کوچک کردن دستاوردها هستند.

اسماعیلی: دشمنان به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب هستند/ آغوش نظام اسلامی به روی خطاکاران باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدمهدی اسماعیلی امروز در نشست با فعالان فرهنگی محلات اظهار کرد: محلات تاریخ پرافتخاری داشته و همیشه مورد توجه بوده است؛ علمای بزرگی در این شهرستان باعث تحول و پیشرفت ها شده اند.

وی افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیاری در صنعت، کشاورزی و معادن دارد؛ اندیشمندان و عالمان زیادی نیز از دیرباز در خود جای داده که در راس آنها امام راحل قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم در بخش هنر فراهم کردن فرصت‌های برابر برای اهالی فرهنگ و هنر است.

اسماعیلی ادامه داد: در ماه‌ اخیر اتفاقاتی افتاد که البته پیش‌بینی آن شدت بود، چراکه دشمن نتوانست موفقیت‌های انقلاب اسلامی را ببینید، آنها برای کمرنگ کردن دستاوردها و حرکت‌های جهادی که باعث کاهش میان مردم و حاکمیت شد برنامه‌ریزی کرده بودند تا با یک بهانه‌ای ایران را مورد تحریم و تهدید قرار دهند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال برجسته‌سازی و بزرگ نشان دادن ضعف‌ها و کوچک کردن و پنهان کردن موفقیت‌های کشورمان هستند؛ ملت ایران با قدرت به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهند.

مقام عالی دولت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با انحصار رسانه ای گسترده به دنبال نادیده گرفتن نقاط قوت و دستاوردهای ملت ایران است تا به خیال خود مردم همیشه در صحنه را از آینده درخشان و روشن کشور ناامید کنند. البته اینجاست که جنگ روایت ها اهمیت دوچندانی پیدا می کند که باید در این خصوص بتوانیم با صراحت دستاوردها و موفقیت های خود را روایت کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در حوزه رسانه با جریان صفوف جنگ احزابی دشمن که با پشتیبانی سرویس های جاسوسی و به شکل شبکه های تروریستی فعالیت می کنند مواجه هستیم که این شبکه های تروریستی با هزینه های نجومی به جنگ تمام عیار با ملت ایران مامور شده اند فارغ از اینکه همانند همیشه از سوی ملت هشیار و با بصیرت تمامی نقشه هایشان نقش برآب خواهد شد.

اسماعیلی تاکید کرد: همانطور که پیش از این گفته شده است، آغوش نظام اسلامی مبتنی بر رأفت اسلامی به روی خطاکاران باز است اما دشمنان قسم خورده ملت ایران بدانند که همواره بدون لکنت و نگرانی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد و یک قدم از مسیر شهدای انقلاب اسلامی عقب نخواهیم نشست.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول