اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش چاروسا افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره آموزش و پرورش منطقه چاروسا افتتاح شد.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی  آموزش و پرورش چاروسا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزان، آموزش و پرورش چاروسا با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش چاروسا، معاونین و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه پروین اعتصامی قلعه رئیسی افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه چاروسا در این آیین؛ افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش را از جمله کارهای خوب و تاثیرگذار در حوزه دانش آموزی دانست و عنوان کرد: بحث آسیب های اجتماعی طی چند سال گذشته برای همه مسئولین نظام دغدغه مندی ایجاد کرده است و همین موضوع باعث شده پیشگیری از این آسیب ها مسیر خوبی را در پیش گرفته و اقدامات خوبی در دستگاه ها و به خصوص در آموزش و پرورش صورت پذیرد.

علی الهامی با اشاره به لزوم توجه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی در میان جمعیت دانش آموزی خاطر نشان کرد: دانش آموزان به لحاظ شرایطی که دارند در معرض آسیب بیشتری نسبت به سایر اقشار قرار دارند، به همین جهت اگر در سنین نوجوانی و بلوغ اقدامات پیشگیرانه انجام پذیرد بسیاری از مشکلات در حوزه آسیب های اجتماعی حل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: وجود خدمات روانشناختی و مشاوره دانش آموزی در مناطق محروم یک ضرورت است و دانش آموزان این مناطق نیاز به توجه و مراقبت ویژه دارند که این توجه منجر به ارتقاء خودباوری و عزت نفس در آن ها خواهد شد.

الهامی اظهار کرد: این مرکز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی موجود و به ارائه خدمات مشاوره و روان شناختی از قبیل خدمات مشاوره کودک، نوجوان، گفتار درمانی ،عاطفی، شغلی، تحصیلی و رفتاری به دانش آموزان بخش چاروسا می پردازد.

وی در پایان افزود: ارتباط و تعامل بین مدرسه و خانواده نقش مثبتی را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند و در طی سال های گذشته مقام معظم رهبری به بحث آسیب های اجتماعی توجه ویژه داشته اند و حتما باید در زمینه کاهش این آسیب ها تلاش نماییم.

پایان پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول