اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بمباران شبانه‌روزی رسانه‌ای دشمن در برابر هوشیاری منحصر به فرد ملت ایران

به گفته امام جمعه رشت رسانه های معاند درشبانه روز با دروغ های خود مردم ایران رابمباران رسانه ای کردند اما آگاهی و هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر خواب های خیالی آنان را به کابوسی ابدی تبدیل کرد.

بمباران شبانه‌روزی رسانه‌ای دشمن در برابر هوشیاری منحصر به فرد ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت دانشمند نخبه پرافتخار ایران اسلامی شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران اظهار کرد: اگر قدرت موشکی ما به اینجا رسیده به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه، مجاهدانه و مخلصانه این جوان نخبه و شهید کشور ما بود که می‌گفت بر سر قبرم بنویسید می‌خواست اسرائیل را نابود کند.

وی با اشاره به توانمندی ایران اسلامی در دستیابی به ماهواره‌های قائم با برد ۱۲هزار و ۵۰۰ کیلومتر با سوخت جامد گفت: پیش از این دستاورد ایران اسلامی، ایالت متحده امریکا با ۱۱ هزار برد آن را به خود اختصاص داده بود که امروز ایران از آمریکا پیشی گرفته است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه نظام سلطه، انگلیس و اسرائیل امروز به این نتیجه رسیده‌ که جمهوری اسلامی درصدد ایجاد تنش در منطقه و دنیا نیست، افزود: اگرچه برجام بی‌فرجام مانده و پایان باطلی دارد اما جمهوری اسلامی بر مبنای روابط منطقی برجام‌ ایستاده اما اجازه نمی‌دهد که مکانیزم ماشه و گزینه روی میز را مطرح کنند.

فلاحتی با بیان اینکه محمدرضا شاه خائن، استان چهاردهم ما را با جمعیت محدود به درخواست انگلیسی‌ها از ایران جدا کرد در صورتی که حدود ۷۰ درصد جمعیت محدود بحرین شیعه هستند، تصریح کرد: بحرین مملو از جوانان و روحانیون شیعه است که به اعدام محکوم می‌شوند، اما دولت بحرین سال‌هاست درصدد تخریب حسینیه‌ها و مساجد شیعیان است اما به هندو‌ها و‌ یهودیان اجازه ساخت معبد را در کشوری داده اکثر بیشتر جمعیت آن شیعه هستند.

امام جمعه رشت با تقدیر از حضور آگاهانه و شجاعانه مردم در ۱۳ آبان بیان کرد: حضور مقتدرانه، آگاهانه و شجاعانه مردم بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کردو دشمن را ذلیل و به عقب‌نشینی وادار کرد چرا که مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی با حضور باشکوه خود دل بقیه الله العظم را شاد کردند.

وی با اذعان به اینکه در ۴۷ روز گذشته دشمن روز به روز ذلیل‌تر شده بیاان کرد: دشمن از طریق پنج رسانه معاند در این ایام ۳۸ هزار دروغ رسانه‌ای را بیان کرده و متأسفانه برخی از داخلی‌ها نیز این دروغ‌ها را باور کردند.

به گفته خطیب جمعه رشت بی‌بی سی فارسی تحت دولت خبیث انگلیس اداره می‌شود، اینترنشنال، من و تو، صدای آمریکا و رادیو فردا نیز درشبانه روز با دروغ‌های خود مردم ایران رابمباران رسانه‌ای کردند اما آگاهی و هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر خواب‌های خیالی آنان را به کابوسی ابدی تبدیل کرد.

وی خطاب با آنانیکه همصدا با دشمن با بیانیه‌های خود دشمن را شاد می‌کنند، تصریح کرد: ملت ایران همواره با حضور به هنگام خود ماهیت الهی خود را نشان دادند، ۱۳ آبان، تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی ندیده‌اید که حالا با سخنان خود دشمنان را شاد می‌کنند؟ شما در صحنه‌های مختلف کجا بودید؟ این مردم بدانند شما چه سابقه‌ای دارید شما را تحمل نخواهند کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول