اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت بارش 8.2 میلی‌متری در زنجان/ ادامه فعالیت سامانه بارشی با کاهش دما

فعالیت سامانه بارشی در سطح استان زنجان منجر به ثبت بارش‌ در اغلب ایستگاه‌های هواشناسی شده است، ولی بیشترین میزان بارش با 8.2 میلی‌متر بارش در زنجان ثبت شده است.

ثبت بارش 8.2 میلی‌متری در زنجان/ ادامه فعالیت سامانه بارشی با کاهش دما

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بارش باران پاییزی آنهم بعد از یک مهر بدون باران، ضمن اینکه طراوت و شادابی را به طبیعت عطا کرده، امید و شادابی را در بین مردم هم زنده کرده است.

طبق پیش‌بینی انجام شده توسط سازمان هواشناسی، بارش باران و برف در سطح استان از روز گذشته آغاز شده و بر اساس همین پیش‌بینی‌ها تا اواخر فردا البته با کاهش ناپایداری‌ها ادامه می‌یابد.

بر اساس گزارش کارشناسان اداره کل هواشناسی استان از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان بارش 8.2 میلی‌متری باران در ایستگاه زنجان ثبت شده است و ایستگاه‌های خیرآباد با 7.4، حلب با 7.3 و فرودگاه زنجان با 7.2 بعد از زنجان بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرده‌اند.

طبق این گزارش، بارش در اغلب ایستگاه‌های هواشناسی استان ثبت شده که کم‌ترین آن در خدابنده ثبت شده است.

کارشناسان هواشناسی استان وضعیت جوی استان را برای امروز آسمان قسمتی ابری و مه‌آلود پیش‌بینی کرده‌اند که گاهی با وزش باد و بارش‌های پراکنده باران و برف همراه خواهد شد.

همچنین طبق همین پیش‌بینی‌ها بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف بوده و انتظار می‌رود فعالیت سامانه تا فردا به شکل ضعیف ادامه یابد.

دمای کمینه از روز یکشنبه با کاهش همراه شده و هوای سرد طی هفته آینده در استان مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول