اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دشمن در اغتشاشات اخیر با تمام توان به میدان آمد

امام جمعه بروجن با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر دشمن با تمام توان به میدان آمده است، گفت: یکی از شیوه‌های دشمن این است که با دروغ درفضای مجازی و رسانه‌ها، جریان‌سازی کند تا مردم آن جریان مجازی را حقیقی تلقی کنند.

دشمن در اغتشاشات اخیر با تمام توان به میدان آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید محمد احمدی ظهر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه بروجن گفت: سال‌هاست توطئه دشمن این است که با ایجاد شبهات،  حُب اهل بیت را از قلوب  جوانان و نوجوانان شیعه بیرون کند و این توطئه خطرناکی است.

امام جمعه بروجن ادامه داد: از وظایف مهم ما این است که حُب محمد و آل محمد را در قلوب نوجوانان و جوانان ایجاد و اهل بیت و کلام زیبای آنان را به جوانان درست معرفی کنیم تا آنان نیز محُب اهل بیت شوند.

وی افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی یک وظیفه مهم است به طوری که می‌توان گفت کتابخوانی یک فریضه دینی است زیرا قطعاً از مصادیق طلب علم است.

احمدی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر دشمن با تمام توان به میدان آمده است، گفت: یکی از شیوه‌های دشمن این است که با دروغ درفضای مجازی و رسانه‌ها جریان‌سازی کند تا مردم آن جریان مجازی را حقیقی تلقی کنند.

وی عنوان کرد: قرآن کریم به ما توصیه می‌کند تسلیم دروغ‌پردازی دشمن نشوید و مقاومت کنید تا دشمن رسوا شود.

امام جمعه بروجن توضیح داد: وظیفه دولت و مجلس است که به مردم صادقانه خدمت کنند، قیمت‌ها ساعت به ساعت گران‌تر می شود، قیمت فولاد و کالاهای دیگر را با قیمت دلار محاسبه می‌کنند و این محاسبه غلط و ظلم به مردم است.

وی افزود: امروز تلاش برای حل مشکلات مردم یک وظیفه الهی است قوای سه گانه بدانند اگر بخواهند کشور آباد و آینده نظام تضمین شود باید زیرساخت‌ها توسعه یابد و دین مردم تقویت شود.

احمدی گفت: مسئولان اگر رضای خداوند را می‌خواهند باید به معیشت مردم رسیدگی کنند باید گرانی کنترل شود.

وی ادامه داد: از مسئولان می‌خواهم، قانون جوانی جمعیت و پرداخت وام ازدواج را کامل اجرا کنند. 

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول