اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

طرح بیمه اقشار محروم در انتظار نهایی شدن

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان در خصوص بیمه اقشار کم درآمد گفت: طرح بیمه اقشار محروم را مجلس تصویب کرد اما نهایی نشد، در صورت نهایی شدن طرح، اقشار کم درآمد می‌توانند حق بیمه را به صورت پلکانی پرداخت کنند.

طرح بیمه اقشار محروم در انتظار نهایی شدن

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بیت اله برقراری در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه سیاست ما ارائه خدمات بیشتر و بهتر است، اظهار کرد: جامعه هدف ما برای جذب بیمه شده در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ۳۰ میلیون نفر است که حدود ۹ تا ۱۰ میلیون نفر مشمول بیمه هستند.

وی افزود: از تعداد افراد بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده غیر فعال است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: یکی از اولویت‌های ما ثبات پایداری صندوق است و در حال حاضر شاهد ثبات پایداری هستیم زیرا به ازای هر ده نفر که جذب صندوق می‌شوند یک نفر بازنشسته می‌شود.

برقراری با اشاره به اینکه امکان انتقال سوابق بیمه‌ای در صندوق وجود دارد، عنوان کرد: سیاست صندوق بیمه اجتماعی ارایه خدمات بیشتر و بهتر است.

وی با اشاره به تدوین سند راهبردی ۵ ساله صندوق بیمه اجتماعی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما در سند راهبردی ۵ ساله این است که سال ۱۴۰۵ صندوق بیمه اجتماعی جزو صندوق های برتر و به عنوان الگو معرفی شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان در خصوص بیمه اقشار کم درآمد نیز توضیح داد: طرح بیمه اقشار محروم را مجلس تصویب کرد اما نهایی نشد، در صورت نهایی شدن طرح، اقشار کم درآمد می‌توانند حق بیمه را به صورت پلکانی پرداخت کنند.

در خصوص سرمایه‌گذاری صندوق هم بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی در بخش سرمایه‌گذاری موفق عمل کرده است، صندوق به دنبال سرمایه‌گذاری در نقاطی است که مزیت داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول